  • Data: 2020-03-27 12:27:16
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:r5fkcv$m1g$1$C...@n...chmurka.net...

    >Wysoka też.

    Testy po polsku

    https://www.eluban.pl/wiadomosci/24119,przedluzono-i
    m-kwarantanne-bo-nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-
    niewydolny

    "Grupa osób z gminy Leśna, które miały kontakt z pacjentką ,,0" w
    powiecie lubańskim przez cały okres kwarantanny nie doczekała się na
    pobranie wymazów, mimo że kilka z nich choruje i ma objawy typowe dla
    koronawirusa.
    Jedna z nich, w rozmowie telefonicznej z laboratorium dowiedziała się,
    że wymaz pobrano, mimo że nikt tego nie zrobił!

    Koszmar dotyczy grupy 15 osób, którym wczoraj skończyła się
    kwarantanna, a nikt dotychczas nie pobrał od nich próbek do testów na
    Sars-cov-2.
    Niektórzy z nich od kilku dni są chorzy, mają gorączkę, kaszel, bóle
    mięśni - objawy typowe dla osób z ich otoczenia, u których już
    potwierdzono zakażenie koronawirusem

    PSSE w Lubaniu od kilku dni tłumaczy się, że wysyłali zlecenia na
    wymazy. Wczoraj po Leśnej jeździł ambulans i je pobierał, ale u nas
    nikogo nie było. To jakaś kpina, tam ewidentnie szwankuje logistyka
    karetka jeździ z jednego końca gminy na drugi pomijając część osób.
    Dzwoniłem w tej sprawie do Ministerstwa Zdrowia, tam dano mi numer i
    odesłano do Głównego Inspektora Sanitarnego. W GIS uprzejma pani
    wysłuchała i obiecała, że przekaże sprawę do dyrekcji, która będzie
    wszczynała postępowanie, ale nie chciała żadnych danych łącznie z
    powiatem, którego sprawa dotyczy, więc chyba wysłuchała tylko moich
    żali.
    "

    Ale im testu nie odmowiono :-)

    No coz - pacjenci zero.1 . Teraz jakos lepiej ... ale moze nie na
    takim zadupiu.

    A swoja droga - nie mieli byc poinformowani, ze maja mierzyc
    temperature, a w razie wystapienia objawow dzwonic do Sanepidu, ktory
    zorganizuje transport do szpitala ?

    Cos tu chyba wiecej zawiodlo ...

    J.

    P.S. Jest sprawiedliwosc na swiecie - Johnson tez zlapal co-wirusa :-)