    Subject: Re: LEDy postojowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Tue, 24 May 2016 18:45:36 +0200

    W dniu 24.05.2016 o 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Kupuje. Ale akurat mi sie spieszyło. Nic straconego - te przeciez bede
    > reklamował... :)

    diody, w sensie lampki diodowe warto samemu wystrugać. ja daaawno temu
    wystrugałem takie do oświetlenia tablicy rejestracyjnej. świecyły dobre
    parę lat, aż auto pojechało na złom. pytanie drugie. jak jest zrobiona
    "żarówka" diodowa CANBUS? Czy ona potrafi "gadać" z jakimś sterownikiem
    (oczywiście językiem citroena, hondy, bmw itd) czy poprostu 20% mocy
    "żarówki" to światło diod, 80% mocy to _równoległy_ rezystor, dzięki
    któremu elektronika się nie połapie że niema żarówki?

    ToMasz