eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLEDy postojowe › Re: LEDy postojowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LEDy postojowe
    Date: Mon, 30 May 2016 19:51:48 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <nihujd$1ev$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <nhvvgq$g93$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <nhvvlr$g93$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ni1021$g6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5744852f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5744b82e$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    <57455ea4$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <6...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <574c1cf0$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <574c4621$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 30 May 2016 17:51:41 +0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="1503"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582687
    [ ukryj nagłówki ]


    >> To moze rob odwrotnie ?
    >> Bez wlaczonego silnika napiecie mniejsze, to i skok mniejszy.
    >> Rzekomych szpilek przy rozruchu bym sie nie bal.
    >>
    >> No i ... zmien model zarowek na inne ... i to nie z "gornej polki".
    >>
    > Tak jak juz pisałem, zmieniłem na long life i efekt jest - 5 miesiecy
    > zamiast 2-3.
    >

    jf dobrze radzi.
    fiaty same wylaczaja swiatla podczas rozruchu a tak już wstępnie
    rozgrzejesz żarówkę przy niższym napięciu podczas przekręcania kluczyka
    (na aku przy włączonych światłach będziesz miał ze 12V a podczas pracy
    silnika 13,8V-14,4V

    nie wiem na ile to dywagowanie ale sprobowac nie zaszkodzi. Trzebaby
    pomierzyc rezystancje przy 15 i przy 60 stopniach czy bedzie jakas
    sensowna roznica (powinna byc na moj gust).

    jak ci sie bedzie nudzic to pomierz jakie masz napiecie we wtyczce od h7
    i jakie bezposrednio na akumulatorze podczas pracy silnika

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: