  • Data: 2016-09-30 15:23:41
    Temat: Re: LPG kilka pytań
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
    >Jak ma się dobrą instalację to wystarczy tylko zmieniać filtry.\
    >Tak piszą na forach.

    Prawde mowiac z tymi filtrami to przesada.
    Raz zmienilem, i nie bardzo wiem po co ...

    >Chyba że ma się ręczną regulację zaworów.
    >Dodają niektórzy.
    >To jak to jest?
    >Czy ręczna regulacja zaworów to problem znaczy duże koszty?

    Czasem mozna zrobic samodzielnie.
    Ale ... coraz mniej aut ma reczna regulacje, a te nieliczne, co maja
    ... tam chyba drogo i trudno (plytki jakies).
    Ale prawde mowiac - nie zauwazylem jakiegos nadmiernego zuzycia. A
    instalacja byla ustawiona na oko.

    >Sytuacja hipotetyczna
    >Auto mi staneło.
    >Jak mam benzynę jadę do mechanika.
    >Jak mam LPG to gdzie jadę?

    Dawniej ... przelaczales na benzyne, jak auto jedzie, to jedziesz do
    gazownika, jak nie, to do elektryka, bo problem z zaplonem.

    Ale teraz sa komputery w samochodach ...

    >Czy LPG może mieć wpływ na układ zasilania benzyną?

    ... i wszelkie cuda mozliwe.

    >No kurwa naprawdę wystarczy że znajde auto z bezpośrednim wtryskiem

    BEZ

    >i to załatwi mi cały temat LPG w cenie ok 3000 zł za 4 cylindry???

    Tak to jakos wychodzi, tylko czasem niektorzy musza kolektor
    wymieniac, albo kleic, ale to wiadomo - gazownik byl kiepski :-)

    J.