  • Data: 2019-06-25 15:37:21
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 15:12, z pisze:

    > Hmmm... Redmi 6 Koszt na rynku wersji 64G to jakieś 600 zł.
    > Mogłem go mieć za 20 zł x 24 mies. + 189 wpłaty = 669 zł czyli 5,5 %
    > rocznie ;-) Przy abonamencie 3x20 zł fakt bez smsów bo mi nie potrzebne.
    > czyli tak po taniości.
    > Może inny target? Celujesz we flagowce ;-)

    No przecież. Nie po to kupuje się nowy telefon, żeby w dniu zakupu był
    starym modelem z 2017/18 :>
    To nie jest samochód, że traci na wartości 30% zaraz po wyjechaniu ze
    salonu. Właśnie po to, że mam zamiar używać go przez następne 2 lata
    chcę uniknąć "smierci technologicznej" w tym okresie (czytaj niedomagań
    hardware). Zaraz wyjdą nowe aktualizacje Google, nowy Andek i apki
    niekompatybilne wstecz a ja będę dumnie nosił sprzęt który nie potrafi?
    Inna sprawa, że jak spojrzysz na oferty operatora to wielu modeli
    zwyczajnie nie ma w ofercie. Te z wyższej półki właśnie są znacznie
    droższe niż stare modele i do tego z niskiej półki, jeśli porównujesz
    ceny nawet z Allegro.
    Dodatkowo u operatora nie chwycisz "okazji" a na wolnym rynku prędzej.
    Pomijam zakupy nie z Polski, gdzie ceny sprzętu nowego pozwalają nawet
    na sprzedanie po rocznym używaniu, w Polsce bez specjalnej straty
    finansowej.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>