eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŁadowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania) › Re: Ładowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania)
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ładowanie Li-Ion dużym prądem (5 minut lotu, 50 ładowania)
    Date: Thu, 19 Apr 2018 11:29:36 +0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > duzo ciezszy sie pewnie nie zmiesci.

    Też racja.

    > ale on ma zyroskop, MCU i odbiornik - a Ty narzekasz na nadajnik :-)

    Nadajnik jest do dupy, ale odbiornik raczej nie odbierze czegoś, co nie
    jest przewidziane w protokole :)

    Chciałbym mieć płynne sterowanie a nie takie skokowe. No i dron cały czas
    leci mi w jedną stronę, czytałem o kalibracji żyroskopu, ale nie działa.

    Poza tym to na podczerwień, ja wolałbym radiowo :)

    > Pobawic sie mozna ... ale jesli to jakas mala zabawka, to trzeba
    > bedzie miniaturyzowac mocno.

    MCU i żyroskopy nie są duże :) W sumie PCB wyjąć i zwymiarować zawsze
    można.

    Na razie zastanawiam się nad dodaniem czegoś do wyłączania i ładowania, bo
    jak on jest włączany i wyłączany przez wyciąganie (za kable, bo nie da się
    łatwo złapać za złącze) baterii, to nie dziwne, że kable były powyrywane.

    > Dokupic kilka akumulatorow.

    To chyba najlepsza opcja. Tylko znów -- nie chcę za dużo inwestować w
    drona za 15 zł :) Ja tak naprawdę nie potrzebuję do niczego drona.
    Wziąłem, bo był tani (nówka kosztuje ok. 60 zł, więc też żadne pieniądze,
    choć za 60 zł bym nie kupił... bo nie potrzebuję drona), ale jak już jest,
    to chcę coś z nim zrobić :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]