  • Data: 2016-09-23 15:43:29
    Temat: Re: Ładowanie indukcyjne
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-23 14:14, re wrote:

    > Smartwatch ...
    > Miałbym jeszcze smartwatcha kabelkiem podłączać do komórki ? Nie wiem
    > jak można mieć tak absurdalne pomysły.

    a kto Ci każe podłączać smartwacha do komórki?

    > Mam Xiaomi, działa już miesiąc i jeszcze ma 38%. Jedyne czego mu brakuje
    > to ... indukcyjnego ładowania.

    miesiąc to mi wytrzymuje Xiami Miband - ale smartwatch?
    Podaj model który tyle trzyma.

    > Słuchawki ... też chodzą od dawna. Też nie mają indukcyjnego, więc muszę
    > utrzymywać kabelek, który normalnie do niczego nie byłby mi potrzebny.
    >
    > Z czasem to wszystko będzie miało indukcyjne bo na grzyba ma być
    > przewodowe.

    z czasem to będą ogniwa paliwowe - 1 na całe życie urządzenia

    > A dla ciekawości - obecnie furrorę robi smyczka na najnowsze słuchawki
    > apple'a z IPhone'a7 ( jedyne 40usd - i słuchawki trzymasz razem na
    > jednym sznurku na szyi - amazing :) Czas działania: 5 godzin.
    > To ja wolę 100 razy normalne słuchawki na jacka - dodatkwe uniwersalne,
    > bez zakłóceń, bez dodatkowych fal radiowych przy mózgu, etc....
    > ---
    > ... no i bez tego, co nazywa się komfortem życia, czyli tutaj bez kabla

    komfort szukania małych słuchawek po kieszeniach :)
    (no chyba, że nie wyjmujesz ich z uszu)

    > Przy okazji, masz jakąś obsesję z tym iPhone'em. W każdym artykule
    > piszesz o jakimś ichnim gadżecie, który według Ciebie jest do d..y i
    > którego nie używasz. Czemu ja tak nie robię ?

    dlaczego w każdym - tak mi się nasunęło z racji premiery i tematów jakie
    poruszasz.
    Mialem iP i podziekowalem - ale nie uwazam, że to zły telefon, ale
    wykastrowany z wielu funkcjonalnosci (użytkownicy oczywiście będą go
    bronić do upadłego)

    > To przecież urządzenia mają taką funkcjonalność. Ładowanie indukcyjne
    > czy przewodowe nic tu nie zmienia.

    ładowarka powinna dogadać się z telefonem aby wiedzieć czy 'podawać prąd
    i w jakiej ilości'

    Producenci wciąż wymyśla się takie funkcje jak np. "Battery Care" w
    nowych Xperiach XZ, Xcompact
    "Nowe smartfony Sony Xperia potrafią inteligentnie zarządzać baterią
    podczas ładowania. Bateria jest ładowana do 90 proc., a następnie ten
    stan jest stale podtrzymywany. Dopiero tuż przed tym, jak właściciel
    odłączy telefon od prądu, smartfon ładuje baterię do 100%."
    http://www.spidersweb.pl/2016/09/sony-xperia-xz-x-co
    mpact.html

    "Częściowe doładowywanie (nie do 100%) jest lepsze niż ładowanie do
    oporu. Najlepiej utrzymywać stan pomiędzy 30 a 75%."
    http://www.tabletowo.pl/2015/03/13/trudna-sztuka-lad
    owania-fakty-i-mity/