  • Data: 2019-10-11 16:14:57
    Temat: Re: Lamanie tajniki liczb przekletych
    Od: JaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2019 o 14:59, Krzysztof Halasa pisze:
    > Plik z hasłami był zwykle nie tylko zaszyfrowany, ale także
    > niedostępny dla zwykłych userów.

    Używałem kiedyś przeglądarki (lepiej nie będę zdradzał jaka to), która,
    a jakże, ułatwiała życie zapamiętując twoje logowania na różnych
    stronach, i oczywiście później już logowała cię automatycznie.

    Odsłona druga:
    - jakiś przypadek sprawił, że kursor (hm, fokus?) wjechał mi w jej
    katalogu na pewien plik, a miałem w opcjach Win-Exploratora aktywną
    opcję "pokaż okienko podglądu". No i patrzę w to okienko, i oczom swoim
    nie wierzę, bo tam rządek po rządku widzę te swoje hasła do różnych
    witryn!!!

    Oczywiście natychmiast odinstalowałem to g**no, ale jestem niemal
    pewien, że i w innych przeglądarkach autorzy popełnili taką niemal
    zbrodniczą niefrasobliwość, i taki plik istnieje, i zaszyfrowany nie jest.

    Uzerzy, nie łudźcie się, *każdy* ma w kompie potencjalnego pomocnika
    szpionów!