    Date: Mon, 03 Nov 2014 17:25:36 +0100
    From: Poldek <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop z Win 8.1

    RadoslawF wrote:

    > I tu jesteś w tzw. "mylnym błędzie".
    > Na szybkim kompie i dobrej sieci usłyszę ten zbędny hałas zanim
    > zacznę czytać interesujący mnie artykuł. Na wolnym zacznie hałasować
    > w trakcie czytania. Trzeba przerwać czytanie i przewijać (powoli bo
    > wolny komputer) stronę żeby dziadostwo wyłączyć.

    Być może mój Celeron M 1.5 GHz jest jakiś wyjątkowo szybki, ale u mnie
    nie ma aż takich opóźnień. Natomiast na przeszkadzające wtręty dźwiękowe
    z reklam dobra rada, która działa zarówno na Celeronie, jak też na i7,
    przycisk mute (jest na większości laptopów) i odblokowoywać dźwięk tylko
    wtedy, kiedy potrzeba.

    Osobna sprawa, że kupowanie i7 po to, żeby można było szybciej wyciszać
    reklamy, czy to nie przerost? Może po prostu nie warto wchodzić na te
    portale, na których jest więcej irytujących reklam, niż właściwej treści?