    Subject: Re: Laptop z dwoma gniazdami M.2 na dwa dyski PCIe
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Netx <n...@g...pl>
    Date: Wed, 29 May 2019 16:00:43 +0200

    Jedyny problem tej Adaty SX8200 Pro wystąpił u mnie pod Windows 8.1 -
    nie działał odczyt smart/temperatury/ilości zapisanych danych (TBW).
    Nawet ADATA SSD Toolbox nie potrafił odczytać tych danych pod Windows
    8.1 na sterowniku standardowym od MS. Poza tym dysk Adata działał.
    Jednak po wymuszeniu sterownika nvme od Samsunga wszystko zaczęło
    funkcjonować włącznie z odczytem w.w. danych pod Windows 8.1.

    Pod Windows 10 wszystko bryka na standardowym sterowniku nvme od MS bez
    żadnych utrudnień - na ile mogłem to przez kilka dni zaobserwować, bo
    potem wróciłem do Windows 8.1.