  • Data: 2018-11-04 11:17:34
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pobieraniu takiej "paczki" łatwo wysycić łącze.a może tak jest ze rozumiem? Może
    rozumiem działanie internetu jak
    kierowca rozumie działanie samochodu: może być rajdowcem, ale nie
    wiedzieć nic o kącie wyprzedzenia zapłonu. Wracając do meritum. facet
    potrzebuje lapka do poczty i www. otwarcie strony demotywatory.pl na
    wifi trwa osiem dziesiąty sekundy, na gigabitowym internecie jedna
    dziesiątą sekundy. czy to jest różnica o której warto wspominać?
    Sciąganie dystrybucji linuksa na wifi trwa tyle co wypicie kawy. to samo
    na gigabitowym internecie trwa tyle co wypicie połowy kawy. zostawisz
    pół szklanki? wybierzesz sobie inne zajęcie które wykonasz w czasie
    pobierania danych. obojętnie czy będie trwało 2 minuty czy 10 minut.
    Stąd mój wniosek ze ten parametr laptopa jest istotny dla niewielkiej
    grupy osób, korzystających z kompa w specyficzny sposób
    Pozdrawiam
    ToMasz