  • Data: 2018-11-04 11:41:47
    Temat: Re: Laptop z jakim procesorem?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-04 o 11:17, ToMasz pisze:
    > kierowca rozumie działanie samochodu: może być rajdowcem, ale nie
    > wiedzieć nic o kącie wyprzedzenia zapłonu. Wracając do meritum. facet
    > potrzebuje lapka do poczty i www. otwarcie strony demotywatory.pl na
    > wifi trwa osiem dziesiąty sekundy, na gigabitowym internecie jedna
    > dziesiątą sekundy. czy to jest różnica o której warto wspominać?
    > Sciąganie dystrybucji linuksa na wifi trwa tyle co wypicie kawy. to samo
    > na gigabitowym internecie trwa tyle co wypicie połowy kawy. zostawisz
    > pół szklanki? wybierzesz sobie inne zajęcie które wykonasz w czasie
> [...]

    Ale Ty pytałeś do czego w praktyce można użyć gigabita a nie do czego
    gigabit potrzebny może być wątkotwórcy. Odpowiedź dostałeś.
    Ludzie używają komputerów nie tylko do internetu, w przypadku którego
    gigabit może być dziś na wyrost. Ale z drugiej strony nawet w laptopach
    upowszechnia się dziś WiFi AC, które też może mieć przepływność powyżej
    gigabita. No i po co to komu do oglądania demotywatorów?