    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Laptop z jakim procesorem?
    <5bdcce9a$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <prkqdl$9df$1@dont-email.me>
    <5bddf4ab$0$491$65785112@news.neostrada.pl> <prkv41$6u7$1@dont-email.me>
    <X...@l...net>
    <prm9bj$37v$1@dont-email.me> <prmj2n$gd9$1@node2.news.atman.pl>
    <5bded329$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <ep6ED.464578$zA.277795@fx08.ams1>
    <5be1c116$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be1c7ef$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be1e509$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be1f355$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be2114e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be54b8e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <seeFD.537308$zG.349188@fx23.ams1>
    <5be61006$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be9d062$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 13 Nov 2018 02:24:43 GMT

    On 2018-11-12, Adam <...@d...com.pl> wrote:
    > Polecam:
    > https://antyweb.pl/nigdy-wiecej-tanich-laptopow/
    > porównujące
    > Core i5-7200U z 2 rdzeniami, 2,5 GHz, 8 GB RAM DDR4,
    > z dedykowanym GPU marki AMD i HDD 1 TB 7200 rpm,
    > który okazał się MUŁEM,
    > z Core i3, 4 GB RAM i 128 GB SSD, który okazał się
    > całkiem przyzwoity.
    > Czy tajemnica tkwi w stosowaniu SSD i unikaniu HDD,
    > skoro wszystkie obecne procesory są z "U"?

    Wiesz co, nie wiem za bardzo jak ten blogowy wpis skomentowac, bo używam
    czy używałem do kupy pewnie kilkunatsu niskonapięciowych cpu i
    twierdzenie, że to ich wina to bzdura. Nie sądzę tez aby ssd robił przy
    problemach, które facet opisuje. Tego typu zwiechy, gdzie wydajność
    dysku zaczyna robić wskazują raczej na deficyt pamieci. Ale jest też
    jedna rzecz: ja nigdy tego nie używałem pod Windows.

    Zwróć swoją droga uwage, że facet sugeruje jaki to on nie jest gejmer.
    To tez moze mu zdziebko wypaczac perspektywę.

    > Procesora nie wymienię, ale skoro nowe i tak są loterią?
    >
    > Gdy kupuję samochód mogę skorzystać z jazdy lub nawet
    > jazd próbnych. Przy kupnie komputera tego luksusu nie ma.
    > Trzeba by trafić u kogoś na bliźniaczy egzemplarz.

    Trzeba by pójść do sklepu i pomacać, jak już ze 2x doradzono.

    --
    Marcin