    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Laptop z jakim procesorem?
    <5bdcce9a$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <prkqdl$9df$1@dont-email.me>
    <5bddf4ab$0$491$65785112@news.neostrada.pl> <prkv41$6u7$1@dont-email.me>
    <X...@l...net>
    <prm9bj$37v$1@dont-email.me> <prmj2n$gd9$1@node2.news.atman.pl>
    <5bded329$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <ep6ED.464578$zA.277795@fx08.ams1>
    <5be1c116$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be1c7ef$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be1e509$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be1f355$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be2114e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be54b8e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <seeFD.537308$zG.349188@fx23.ams1>
    <5be61006$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5be9d062$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <LBqGD.414003$fw.23619@fx04.ams1>
    <5bea7f71$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 14 Nov 2018 00:49:40 GMT

    On 2018-11-13, Adam <...@d...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> napisał w wiadomości
    > Wg niego to właśnie HDD robił, a nie SSD, jak mu to zresztą zasugerował
    > sprzedawca.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że w nieformalnym j. polskim stwierdzenie że
    "ssd robi" oznacza, że ma znaczenie / wpływa, a niekoniecznie mówi o tym
    jaki to efekt? Jak już się zaczynasz bawić w kolejnego grupowego mądralę
    z doskoku to wypadało abyś chwytał choć takie niuanse.

    > Jak widać każdy trzyma się swojej utrwalonej opinii i nawet innych
    > opinii nie czyta z uwagą. Można i tak. W końcu każdy może robić
    > jak uważa.

    Ty się trzymasz swojej opini. To co napisałem, jest oparte na własnym
    doswiadczeniu, o czym tez wspomniałem, takoż że mam w swoim bieżącym
    laptopie właśnie ten "felerny" niskonapieciowy procesor.

    > Macanie w sklepie powie mi co najwyżej czy klawiatura się nie ugina,
    > natomiast nic mi nie powie o wydajności. Jakaś "sklepowa" aplikacja,
    > podobnie jak aplikacja na pokazach dealerów, może biegać cudownie.
    > Ale zgadzam się, że wizyta w sklepie też jest wskazana.

    Trzeba odrobiny wysiłku, np. znaleźć taki podłaczony do sieci, lub
    poprosić sprzedawcę o podłączenie i wyjaśnić po co Ci to. Jak nie będzie
    chciał, to są inni. Ale tak po prawdzie, to na ogół wystarczy poszukac
    po sieci recenzji/opinii o tym na którego sie już zdecydowałeś. Ludzie
    się chetnie skarżą i Twój ulubiony blogger nie jest tu żadnym wyjatkiem.
    Na ogół podają więcej szczegółów i mozna dokonac całkiem dobrego wyboru.
    Takie kilkadziesiąt-kilkaset opinii na Newegg czy Amazonie to juz jest
    jakas reprezentatywna próbka.

    > Myślę, że tutaj już niczego się nie dowiem.
    > EOT

    Bo nie przyszedłeś się dowiedziec, a w poszukiwaniu potwierdzenia swoich
    opinii. W tej rundzie, sugestii najnowszego ulubionego bloggera. To
    serio nie moje małpy i nie mój problem więc przynajmniej co do EOTa
    mozemy się tu śmiało zgodzić.

    --
    Marcin