  • Data: 2015-05-28 10:09:52
    Temat: Re: Liczniki przy światłach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...

    > Ale w czym to przeszkadza, nie widzę problemu, że z 30-29-28 sek
    > przeskoczy na 5-4-3 bo motorniczy wcisnął pilota.

    A ja widzę - bo niepotrzebnie zgasiłem silnik. W drugą stronę jest
    podobnie - widzę 20s to nie gaszę, spada do 10s i nagle znowu rośnie do 20
    bo czujnik wykrył na prostopadłej większy ruch i algorytm się dostosował.

    Ja to jeszcze nie problem - co najwyżej przeklnę i stracę kroplę paliwa. Ale
    są tacy co patrzą 20... 19 i już nie patrzą tylko odliczają w pamięci :-)

    Pozdrawiam
    Ergie