-
X-Received: by 10.140.85.48 with SMTP id m45mr1026784qgd.8.1455177463849; Wed, 10 Feb
2016 23:57:43 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.85.48 with SMTP id m45mr1026784qgd.8.1455177463849; Wed, 10 Feb
2016 23:57:43 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!hb3no3284273igb.0!news-out.google.com!u67n
i233qgu.0!nntp.google.com!y89no1025710qge.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
oo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Wed, 10 Feb 2016 23:57:43 -0800 (PST)
In-Reply-To: <6...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
References: <6...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Thu, 11 Feb 2016 07:57:43 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:35717
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 10 lutego 2016 18:20:16 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
> Jechałem sobie dziś A4 z okolic Opola do Wrocławia, widać jak ciągną linię
> wysokiego napięcia do nowej elektrowni (btw. ona leci prawie do Wrocławia,
> gdzie oni chcą to podpiąć, orientuje się ktoś?). Fajnie toto wygląda,
> ale dlaczego oni skaczą z tą linią to na jedną, to na drugą stronę pobocza
> autostrady? Takich przeskoków jest kilka lub kilkanaście, czemu to ma służyć?
>
Podobne pytanie brzmi czemi falowce w Gdańsku są pofalowane. Jedna z teorii mówi że
wykonanie (spawane łączenia płyt) były tak kiepskie, że zdecydowano się zbudować blok
w zygzak dla większej odporności bloku na wiatr. Rozmawiałem z inżynierem który był
na budowie jednego falowca, mówił że sam widział jak robotnik z młotkiem odłamywał co
drugi pręt wystający z płyt (do spawania ich ze sobą). Powiedział że dostał takie
polecenie, to nie była jego prywatna fantazja.
No więc pewnie i na tą linię też kiedyś powstaną teorie czemu zygzakiem poszli.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.16 19:39 Tmek
- 12.02.16 21:29 wowa
- 13.02.16 02:54 Konrad Anikiel
- 13.02.16 02:54 Konrad Anikiel
- 13.02.16 10:20 J.F.
- 13.02.16 13:42 wowa
- 15.02.16 13:59 J.F.
- 15.02.16 17:56 J.F.
- 16.02.16 09:22 __Maciek
- 16.02.16 09:24 __Maciek
- 16.02.16 10:15 J.F.
- 16.02.16 20:21 wowa
- 16.02.16 23:20 __Maciek
- 17.02.16 10:31 J.F.
- 18.02.16 18:45 wowa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=