  • Data: 2009-07-03 21:19:38
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 03 Jul 2009 23:00:21 +0200, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >Co do wad Maców miałem pytanie z natury technicznej czy są
    >jakieś.

    chyba kazdy laptop (z wyjatkiem air, bo o tym nic nie wiem) ma jakies
    wady mechaniczne konstrukcji obudowy, wynikajace albo z uzytego
    materialu, albo bledow produkcji. te bledy sa dosc szybko eliminowane
    w nastepnej wersji. jednak jak ju zsie trafia, to czasami daje sie je
    latwo zalatwic na gwarancji. po gwarancji to juz zuuuupelnie inna
    sprawa.
    a jak bedziesz zadawal niewygone pytanie wyznawcom jedynej slusznej
    platformy to moze cie spotkac np to:
    http://www.macnn.com/articles/09/07/03/apple.store.s
    hooting/
    <rs>