  • Data: 2019-06-11 08:28:31
    Temat: Re: MMS
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 07:38, Kamil pisze:

    > Roaming mam wyłączony, a internet mam.

    Z tego co napisałeś wcześniej, nie wynikało że masz Internet po
    włączeniu transmisji danych, która również jest potrzebna dla MMS.

    "I jeszcze ponawiam pytanie. Czy w telefonie musi byc skonfigurowany
    dostęp do internetu, aby działał MMS? BO ja mam nieskonfigurowany. W
    razie potrzeby korzystam z WiFi."

    > Jeśli się nie mylę to "Usługa
    > roamingu związana jest z możliwością korzystania z telefonu komórkowego,
    > a także danych mobilnych za granicą".

    Mylisz "roaming międzynarodowy" z roamingiem (w domyśle krajowym).

    > Pytam o MMS, nie internet.

    Skoro nie dostałeś sms z konfiguracją to jest możliwe że Twoja Manta nie
    odebrała sms z konfiguracją. Podobnie zachowywało się kiedyś parę modeli
    MyPhone, które nie odbierały takich sms lub sms z banku w sieci Plus.
    Czasem po restarcie odbierały.

    Możesz spróbować wpisu ręcznie, który może wyglądać tak jak ten (podobny):

    Wybrać Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępów, a następnie w
    zależności od konfigurowanej usługi należy wprowadzić następujące
    ustawienia:
    MMS:
    Nazwa: MMS
    APN: mms.nasza.pl
    MMSC: http://mms.nasza.pl:8002
    Proxy MMS: 212.2.96.16
    Port MMS: 8080

    http://polskiesiecicyfrowe.pl/oferta/konfiguracja-te
    lefonu/

    Niestety nie znam na pamięć ustawień MMS "wrodzinie" bo generalnie nie
    chciało Ci się napisać własnoręcznie jaki to operator, domyśliłem się z
    linka, który opatrzyłeś podpisem "skopiowany od innego operatora".

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>