  • Data: 2019-06-11 09:37:15
    Temat: Re: MMS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 08:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Słowniki i wikipedia podają dokładnie co oznacza usługa roamingu. To
    > podobnie jak słowo "podróż"  czy "transport". Każdy normalny człowiek
    > nie łączy tego ze słowem "międzynarodowy" w domyśle.

    Jak już wspomniałem - na początku i przez wiele lat pojęcie roamingu
    oznaczało wyłącznie roaming międzynarodowy, ponieważ roaming krajowy nie
    był świadczony. Wówczas nie tylko domyślnie, ale i bezalternatywnie
    roaming oznaczał roaming zagraniczny. To, że potem wprowadzono na bazie
    roamingu nowe jego wersje, nie oznacza, że to, że dotychczasowe
    rozumienie jest domeną "nienormalnych".

    To, że dla ciebie roaming domyślnie oznacza roaming krajowy świadczy
    tylko o tym, że swoją przygodę z GSM zacząłeś stosunkowo niedawno.

    --
    Liwiusz