  • Data: 2019-06-11 10:08:05
    Temat: Re: MMS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 09:49, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie kombinuj. Odkąd istnieje sieć Play, która na samym początku bazowała

    Jak powstała sieć Play, to znaczenie słowa roaming już dawno istniało w
    świadomości ludzi i nie był to roaming krajowy. To właśnie Play
    wprowadziło nowy rodzaj roamingu w naszym kraju, który zaczęto nazywać
    właśnie roamingiem krajowym.

    > Hmm, zaczynałem od Centertela :>

    "Nie powtarzaj tego na głos, bo to innym centertelowcom zaszczytu nie
    przynosi" :)

    --
    Liwiusz