  • Data: 2018-08-26 08:56:57
    Temat: Re: MPE
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-25 o 01:32, Kamil pisze:

    > Dzięki. Nareszcie senswna porada. Rozumiem, że w telefonie musi być
    > karta SD z zapisanym plikiem "MyPhoneExplorer Client 1.0.47.apk". Ja
    > ten plik mogę zapisać w telefonie (skopiować go z komputera) przez
    > USB. I uściślające pytanie. Czy koniecznie musi to być dodatkowa
    > karta? Czy nie mogę tego pliku zapisać w pamięci wewnętrznej telefonu?
    > Już byłem na tym etapie i nie wiedziałem w którym katalogu telefonu
    > zapisać ten plik. Będę wdzięczny za łopatologię.
    >
    > pozdrawiam

    No chyba to oczywiste że musi być zewnętrzna karta skoro nie masz
    dostępu via usb z kompa do telefonu.. Wkładasz kartę SD do czytnika PC
    kopiujesz na nią wcześniej pobrany plik z programem, wyciągasz kartę i
    wkładasz do telefonu i instalujesz z karty. Wszystko jedno gdzie
    skopiujesz ten plik na kartę.