  • Data: 2018-05-05 20:06:56
    Temat: Re: Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
    Od: Irokez <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie da się w B570e zamontować fullHD. Nie ma taśm 2 kanałowych LVDS do tego laptopa.
    3 generacji CPU też nie wsadzę.

    Sprawdziłem co za matryca siedzi w Dellu 5577 w sklepie. Innolux N156HGA-EAB
    (CMN15D5). Z danych katalogowych kąty widzenia ledwo 45 stopni (20 stopni w górę),
    jasność 220cd czyli mało, kontrast 500:1,pokrycie 46% przestrzeni barw. Aplikacja
    preinstalowana do ustawień kolorów nie jest w stanie poprawnie wyświetlić tekstu
    elementów menu, bo matryca nie daje rady wyświetlić tych kolorów. Myślałem na
    początku że coś źle zainstalowane i brak menu, a tu trzeba było głowę układać pod
    różnymi kątami aby zobaczyć że tam są literki jednak.

    Trzeba rzeźbić niestety. Wymiana matrycy w Dell 5577 to moment.

    Przy okazji w sklepie HP jakiś słabszy był, lekki, ale też z podporą pod brzegiem
    ekranu. Spróbowałem zasymulować przesunięcie otwartego laptopa po stole. Hmm... ekran
    telepał się. A wersja Power jest cięższa przecież, pewnie jak będę go chciał
    przysunąć do siebie to mi palce przytrzaśnie.