  • Data: 2018-05-05 20:37:15
    Temat: Re: Ma ktoś laptopa HP Pavilion Power? - ekran jako podpórka
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Irokez, 05 maj 2018 w
    news:d94d86de-2c36-41d8-b3bf-4d0a9c74e409@googlegrou
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Nie da się w B570e zamontować fullHD. Nie ma taśm 2 kanałowych LVDS
    > do tego laptopa. 3 generacji CPU też nie wsadzę.

    Moja pomyłka, masz IIgen. Chociaż nie ma pewności czy nie dałoby rady,
    coś mi się może myli, ale może w przypadku któryś sąsiednich gen. była
    tak kompatybilność wsteczna.

    > Sprawdziłem co za matryca siedzi w Dellu 5577 w sklepie. Innolux
    > N156HGA-EAB (CMN15D5).
    Trochę wstyd dla della, bo tanie nie są. Ale to w końcu najniższy model
    Della, choć Pavilion też konsumencki. Pamiętam, że w przypadku
    poprzednich Ispirionów w części dawali fajne IPS, tylko nie pamiętam o co
    chodziło.

    > pod brzegiem ekranu. Spróbowałem zasymulować przesunięcie otwartego
    > laptopa po stole. Hmm... ekran telepał się. A wersja Power jest
    > cięższa przecież, pewnie jak będę go chciał przysunąć do siebie to
    > mi palce przytrzaśnie.
    Jak dwa razy przytrzaśniesz, to potem będziesz podnosić zamiast
    przesuwać. Generalnie mały wybór z tymi kryteriami i w znośnej cenie.
    Rozumiem, że ten voucher kusi, pewnie będzie pewnie ze 3,4 stówki?