  • Data: 2017-09-05 14:02:47
    Temat: Re: Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Dlatego patrze w kierunku x86 ale z performance na poziomie pentiumM lub
    >core2 duo...
    >Nie oczekuje ze mi tu cos dopasujecie :)
    >Raczej hasłowo co poza t5740, futrami, malinami sobie przejrzeć jeszcze?

    Są terminale które pewnie tez spełnią twoje oczekiwania HP T610 HP T620 ale
    droższe

    Ale tego co widzę potrzebujesz czegoś co będzie rosło wraz z Twoim apetytem
    :)
    Widzę tylko zwykłego PC w malej obudowie SFF + platforma virtualizacji np.
    Vmware ESXI
    np. Dell Optiplex 620 tanie to juz i ciche z energooszczędnym Prockiem z
    VT-x i dość małe aby dało sie to niezauważenie upchnąć :)
    Wada - ilość zużywanego prądu, gabaryt
    Zaleta - może zastąpić router, NAS`a i jego funkcje - trzeba to odjąć od
    faktycznego zużycia prądu. elastyczność(to tak dla zaspokojenia apetytu).

    BUNIEK