  • 11. Data: 2010-03-27 15:08:24
    Temat: Re: Materiał na panewkę
    Od: Maciej Urbanowicz <m...@g...com>

    Witam,

    proponuję parę teflon+alu (7075 lub wyższe). Ewentualnie mosiądz.

    Można element metalowy zrobić z węglików spiekanych (dużo droższe, ale
    bardzo odporne).

    Pozdrawiam,

    --
    Maciej Urbanowicz
    Prezes Studenckiego Koła Astronautycznego

  • 12. Data: 2010-03-29 13:13:22
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 22:30:23 +0100, Irek N. napisał(a):

    > Jak na ten moment zrobiłem 2x szerszą panewkę z B102 na polerowanym
    > pręcie z kwasiaka. Nie widzę sensu stosowania czegoś twardszego gdyż
    > nawet na takiej ośce nie ma śladu zużycia, gdy panewka fasolkę już
    > przypomina.
    Hmmm jak to jest max 30deg odchylenia to moze zamiast slizgowo zrob to
    elastycznie? Odpowiednia tulejka ze spiranie pracujacym elastomerem, przy
    odpowiedniej ilosci nawiniec odksztalcenie bedzie niewielkie i powinno
    pozyc dlugo.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 13. Data: 2010-03-29 20:27:46
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Dzięki wszystkim za podpowiedzi, czas na testy :)

    __
    Pzd, Irek.N.