  • 11. Data: 2013-09-28 00:17:31
    Temat: Re: Materiał o Iskrze z dziś...
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.

    Umysły mierne ekscytują się bzdurami i rzeczami na które nie mają żadnego
    wpływu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2013-09-28 00:25:46
    Temat: Re: Materia? o Iskrze z dzi?...
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > O czym ty chcesz z nimi dyskutowac, jak ci pokaze 80/50 a wiesz, ze
    > jechałes 55?

    Jeśli policjant wie, ze jest możliwość pomyłki (choć tak naprawdę
    minimalna) to, przy odrobinie wprawy, można go przekonać, że pomyłka
    zaszła akurat teraz. Jak będzie miał na ekranie zdjęcie Twojego auta i
    wypisaną obok prędkość to będzie go można "przekonać" tylko łapówką, co
    nie należy do moich zwyczajów.

    Osobiście nie znam chyba nikogo, kto by zapłacił mandat ZA PRĘDKOŚĆ za
    niewinność, znam za to mnóstwo osób, które nie zapłaciły wcale albo
    zapłaciły za dużo mniej niż jechały, więc sorry, ale cały ten cyrk jest z
    dupy wzięty. Suszarki są akurat ok. Problemem są mandaty z FR gdy nie
    chcą Ci pokazać zdjęcia i/lub każą denuncjować rodzinę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-09-28 00:42:46
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 00:17, t? pisze:

    > Umysły mierne ekscytują się bzdurami i rzeczami na które nie mają żadnego
    > wpływu.

    Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2013-09-28 00:51:42
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 00:25, t? pisze:
    > Jeśli policjant wie, ze jest możliwość pomyłki (choć tak naprawdę
    > minimalna) to, przy odrobinie wprawy, można go przekonać, że pomyłka
    > zaszła akurat teraz.

    Głupi jesteś albo nigdy nie przerabiałeś tego w praktyce.

  • 15. Data: 2013-09-28 13:45:14
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-09-26 20:43, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=p7V4CieaYP4
    > oryginał:
    > http://ttv.pl/archiwum/100278,fotoradary-iskra-nie-s
    pelniaja-wymogow,1923.html
    > Moim zdaniem najlepszy bo wyjasnia łopatologicznie gdzie popełniono
    > przestępstwo.

    Dlaczego skupiasz się tylko na Iskrze? A co z "radarem" laserowym z optyką?

  • 16. Data: 2013-09-28 13:58:43
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę.

    ...albo powtarzają wciąż to samo.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2013-09-28 13:59:28
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Dlaczego skupiasz się tylko na Iskrze? A co z "radarem" laserowym z
    > optyką?

    No i masz, analcron będzie miał nowy cel w życiu. I jak to teraz ogarnie,
    rozdwoi się?!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2013-09-28 16:48:26
    Temat: Re: Materiał o Iskrze z dzi?...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 26 Sep 2013 22:00:28 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >odnoszę wrazenia ze temat z iskrą nadaje cel Twojego życia

    Oby nie skończył tak, jak na "Drogówce"...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2013-09-29 09:26:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Jeśli policjant wie, ze jest możliwość pomyłki (choć tak naprawdę
    > minimalna)

    A wie ? Szkoleń nie mają ...

    > to, przy odrobinie wprawy, można go przekonać, że pomyłka
    > zaszła akurat teraz.

    Jak ? D..y dasz ?

    > Jak będzie miał na ekranie zdjęcie Twojego auta i
    > wypisaną obok prędkość to będzie go można "przekonać" tylko łapówką, co
    > nie należy do moich zwyczajów.

    Jeśli można przekonać łapówką to w każdy inny sposób. Zdjęcie niczego tu nie
    zmienia. Zmienia jak nie można. Wtedy może z tego zdjęcia wynikać, że pomiar
    mógł być nieprawidłowy.

    > Osobiście nie znam chyba nikogo, kto by zapłacił mandat ZA PRĘDKOŚĆ za
    > niewinność,

    Może nie przyjęli. Ja znam osobiście takiego co nie przyjął, ale przecież
    nie będzie się bujał po Polsce, więc jak przyszedł nakazowy to zapłacił. Ale
    to nie jest normalne że się policjanotom z 50 zrobiło +30

    > znam za to mnóstwo osób, które nie zapłaciły wcale albo
    > zapłaciły za dużo mniej niż jechały, więc sorry, ale cały ten cyrk jest z
    > dupy wzięty. Suszarki są akurat ok.

    Z dupy wzięte to jest właśnie czuwanie nad bezpieczeństwem kierowców. Jakoś
    w innych dziedzinach policja nie wykazuje się takimi osiągnięciami. Kto to w
    ogóle widział by ściagać za wykroczenia po cywilu.

    > Problemem są mandaty z FR gdy nie
    > chcą Ci pokazać zdjęcia

    Nie dostajesz zdjęcia tak, jak nie masz dostępu do całychakt sprawy. Taki
    tryb. Wszystko co tutaj należałoby wykluczyć to możliwość przyjęcia mendatu
    na tym etapie.

    > i/lub każą denuncjować rodzinę.

    Ja wiem ... jest kwestia tylko proporcji, że w daleko ważniejszych sprawach
    możesz się wymówić a w tak błachej nie.

  • 20. Data: 2013-09-29 20:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

> [...]
    > zaszła akurat teraz. Jak będzie miał na ekranie zdjęcie Twojego auta i
    > wypisaną obok prędkość to będzie go można "przekonać" tylko łapówką,

    Przy odrobinie wprawy... hahahaha. to ile razy trzeba zapłacic, zeby nabrac
    wprawy?
    A zdrugiej strony, jeżeli bedziesz wiedział, ze dobrze zmierzył i pokaze ci
    zdjęcie to do czego chcesz go przekonywać?

> [...]
    > jest z dupy wzięty. Suszarki są akurat ok. Problemem są mandaty z FR
    > gdy nie chcą Ci pokazać zdjęcia i/lub każą denuncjować rodzinę.

    Ja tam nie wiem. Zdarzyło mi sie raz czy drugi gdzie reakcją na pokazaną
    predkośc było: o kurcze, wydawało mi sie, ze jechałem mniej.
    Ale nie przyszło mi do głowy, aby to weryfikowac (bo niby jak?). Skoro
    policjant mówi, ze tyle jechałem, to pewnie tyle jechałem.
    Ale tak jak mówiłem, juz jakis czas temu wyzbyłem sie naiwności co do ich
    pracy, kupiłem CB, do tego yanosik, zdrowy rozsadek i wystarczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain