  • 1. Data: 2011-10-15 10:42:58
    Temat: Megrims, może powinieneś ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Megrims, może powinieneś pomyśleć nad czymś takim w swoim samochodzie zanim
    zanim zabijesz siebie albo kogoś ....

    Polski wynalazca Lucjan Łągiewka i jego zwycięska technologia EPAR
    <http://wolnapolska.pl/index.php/Tworczość/201110151
    4727/polski-wynalazca-lucjan-giewka-i-jego-zwyciska-
    technologia-epar/menu-id-230.html>

    http://www.youtube.com/watch?v=4_5oseSVUc4&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=ZB4swOx4n-0&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=9iDuiFrgmCg&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=ntPrydtFOz4&feature=p
    layer_embedded

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-10-15 10:53:15
    Temat: Re: Megrims, może powinieneś ....
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 10:42:58 +0200, Endriu napisał(a):

    > Polski wynalazca Lucjan Łągiewka

    Stare. Czy ŁŁ przestal przynajmniej tworzyc nowa fizyke? Bo na poczatku
    (bedzie z 15 lat) twierdzil, ze w samochodzie hamowanym jego wynalazkiem
    nie wystepuja przeciazenia :/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2011-10-15 11:19:02
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Panie, o jego zderzaku to jeszcze w trubunie ludu pisywali ;)

    sz.

  • 4. Data: 2011-10-15 11:48:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Megrims, może powinieneś pomyśleć nad czymś takim w swoim samochodzie
    > zanim zanim zabijesz siebie albo kogoś ....

    A czym kolega Megrims obecnie jeździ, że od jakiegoś czasu wszyscy tak się o
    niego martwią?

  • 5. Data: 2011-10-15 12:05:17
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > A czym kolega Megrims obecnie jeździ, że od jakiegoś czasu wszyscy tak się
    > o niego martwią?

    jezdzil ;)

    sz.

  • 6. Data: 2011-10-15 12:32:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > jezdzil ;)

    A so się staneło, że 'jeździł'?

  • 7. Data: 2011-10-15 12:47:57
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciek pisze:

    > Stare. Czy ŁŁ przestal przynajmniej tworzyc nowa fizyke? Bo na poczatku
    > (bedzie z 15 lat) twierdzil, ze w samochodzie hamowanym jego wynalazkiem
    > nie wystepuja przeciazenia :/

    Zaczyna mnie to wkurzać.
    Albo niech ktoś tego oszusta poda do sądu za naciąganie i wprowadzanie w
    błąd albo niech uzna że to działa i zacznie stosować w praktyce.
    Obrzucanie błotem i wyśmiewanie nie pasuje mi do wykształconych "elyt"
    fizyków.

  • 8. Data: 2011-10-15 13:27:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-15 12:32, BaX wrote:

    > A so się staneło, że 'jeździł'?

    Bum.

    Shrek

  • 9. Data: 2011-10-15 15:19:33
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > A so się staneło, że 'jeździł'?

    Sypnęło w środku kukurydzą...

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-10-15 16:48:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-15 12:47, z pisze:

    > Zaczyna mnie to wkurzać.
    > Albo niech ktoś tego oszusta poda do sądu za naciąganie

    Ale niby za co?
    Nie łamie prawa.
    No chyba że kupiłeś to jego cudo i nie działa - wtedy masz prawo. Na
    dobrą sprawę do zwrotu pieniędzy.

    > i wprowadzanie w
    > błąd albo niech uzna że to działa i zacznie stosować w praktyce.

    Trudno stosować coś co nie działa.
    Zarówno w teorii jak i w praktyce :)

    > Obrzucanie błotem i wyśmiewanie nie pasuje mi do wykształconych "elyt"
    > fizyków.

    Do wyśmiewania to nadaje się nie tyle on, co ludzie którzy święcie
    wierzą w jego wymysły i łykają jego wizję świata z lobby producentów
    zderzaków i poduszek powietrznych które blokuje jego niezniszczalne
    samochody.