  • Data: 2016-11-05 12:20:41
    Temat: Re: Miasta z kilkoma różnymi Kierunkowymi
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Chodzi ci o 220/221/229xxxxxx? Hmm, to ja zaoponuję, przy zmianie w UPC,
    > na dwa dni miałem numer 221xxxxxx właśnie...

    Nie, chodzi mi o sytuację *przed* dodaniem obowiązkowego kierunkowego.

    > I jak najbardziej ten zakres funkcjonuje, nie tak rzadko telesmarketerzy
    > (literówka celowa - zezwalam na rozpowszechnienie) z tego zakresu dzwonią.
    > Widziałem w reklamach telepizd różnych, taksiarni, kilku firm, a jak widać,
    > dają też prywatnym.

    Po to było to wydłużanie. Nie żeby telecośtam mogli wydzwaniać, ale żeby
    dało się przydzielić 221xxxxxx a nawet 220xxxxxx.

    > Za duży pierdolnik przy analizie. Lepiej wydłużyć o tę jedną cyfre
    > i uprościć rozkminę numeru - w najgorszym razie ograniczymy się
    > dwucyfrowo do strtefy numeracyjnej.

    Ale ile można wydłużać! Już mamy miliardową pojemność numeracji. Jakoś
    te dziewięć cyfr znoszę, choć przy dużej dyscyplinie osiem by starczyło.
    Dodanie dziesiątej uznaję za średnio udany pomysł.

    --
    Jarek