  • Data: 2015-10-07 15:38:26
    Temat: Re: Michelin CrossClimate
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sroda, 7 pazdziernika 2015 11:44:24 UTC+2 uzytkownik dddddddd napisal:

    > ja kupilem Verdestein Quattrac 3 do dwoch aut, na razie nie wiem jak na
    > sniegu, ale na mokrym sa dobre, na suchym ok.

    Ja na takich Quatracach jezdze 2 lata i jak dla mnie, to sa dobre w
    kazdych warunkach. Ale to opony caloroczne. A Michelin to "opona letnia
    z homologacja zimowa", czy jakos tak. Pewnie to marketingowy belkot,
    ktory ma na celu ukrycie faktu, ze Michelin jako jedyny nie oferowal
    dotychczas w Europie opon calorocznych i glupio im sie do tego faktu
    przyznac.

    Pozdrawiam
    MK