  • Data: 2015-10-07 17:36:38
    Temat: Re: Michelin CrossClimate
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Ja na takich Quatracach jezdze 2 lata i jak dla mnie, to sa dobre w
    > kazdych warunkach. Ale to opony caloroczne. A Michelin to "opona
    > letnia
    > z homologacja zimowa", czy jakos tak. Pewnie to marketingowy belkot,

    Hm, ale to ma byc znakomita caloroczna opinia.
    Belkot - czy podkreslenie, ze na tym mozna tez jezdzic w krajach,
    gdzie wymagaja zimowych opon.

    > ktory ma na celu ukrycie faktu, ze Michelin jako jedyny nie oferowal
    > dotychczas w Europie opon calorocznych i glupio im sie do tego faktu
    > przyznac.

    Czy tak glupio ... w koncu to klient chce miec dwie dobre opony, a nie
    jedna do d* :-)

    Bo opony caloroczne jak najbardziej robi
    http://www.michelinman.com/US/en/tires/all.html#!fil
    ter/category:Passenger
    Car/Minivan|season:allseason

    ale w USA ...