    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mini g?o?niki
    Date: Fri, 23 Jun 2017 11:11:06 +0200

    W dniu 2017-06-23 o 00:00, Kamil pisze:

    > O co Ci chodzi? Napisałem dwa wejścia. Popatrz na pdf z drugiego linka. Ten
    > pierwszy nie bardzo pasuje. W pdf jest kilka wersji. Wybrałem nie tę co
    > trzeba. Popatrz tu:
    >
    > http://remek62.republika.pl/Tymcz/Wzmacniacz.jpg
    >
    > http://remek62.republika.pl/Tymcz/8002(2.0W).pdf
    >
    > Przepraszam za pomyłkę.

    Na tych rysunkach (i tych poprzednich) ja widzę układ z jednym wyjściem
    przeciwsobnym. Gdyby nie było informacji, że to jest zestaw głośników do
    komputera to założyłbym, że dwa głośniki były podłączone do tego
    wyjścia, ale skoro wygląda, że całość powinna być stereo to powinien
    gdzieś być schemat na którym są na prawdę dwa wyjścia i o ten schemat
    pytałem.

    > Dwie osobne obudowy i stereo. Zasilacz i wzmacniacz dwukanałowy są w jednej
    > obudowie, a w drugiej obudowie jest tylko głośnik. To typowe rozwiązania w
    > tanich zestawach. W jakichś ful wypas jest może inaczej. Nie wnikam,

    Skoro masz wzmacniacz dwukanałowy (wszystko jedno w której obudowie) to
    w czym jest problem?
    Do jednego kanału podłącz głośnik w obudowie w której jest ten
    wzmacniacz, a do drugiego głośnik w tej drugiej obudowie.
    P.G.