  • 11. Data: 2012-01-25 20:45:25
    Temat: Re: Miska olejowa - awaria
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Też dobrze, a olej zbierać przed odessanie bagnetem :)

    Dokladnie. Moi znajomi w warsztacie tak robia, bo boja sie odkrecac korki w
    starych gratach, zreszta w niektorych nowych rowniez.

    sz.

  • 12. Data: 2012-01-25 20:55:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 20:45:25 +0100, szufla wrote:

    > Dokladnie. Moi znajomi w warsztacie tak robia, bo boja sie odkrecac korki w
    > starych gratach, zreszta w niektorych nowych rowniez.

    I ci znajomi spawarą atakują miskę w któej na dnie jest jeszcze trochę
    oleju?

  • 13. Data: 2012-01-25 21:11:09
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> schrieb im Newsbeitrag

    > I ci znajomi spawarą atakują miskę w któej na dnie jest jeszcze trochę
    > oleju?
    Nie, no kurwa nie mogę - czytaj ze zrozumieniem: odsysają przez bagnet stary
    olej. Coś jeszcze przetłumaczyć?

  • 14. Data: 2012-01-25 21:30:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 20:55, Tomasz Pyra pisze:
    > I ci znajomi spawarą atakują miskę w któej na dnie jest jeszcze trochę
    > oleju?

    Po co mają spawać jak nie odkręcają korka?

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-25 21:31:43
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > I ci znajomi spawarą atakują miskę w któej na dnie jest jeszcze trochę
    > oleju?

    Pewnie i robia to na pracujacym silniku, zeby resztka oleju i miska byla
    goraca. Wtedy jest pewnosc, ze jest sucha i mozna grzac.

    sz.

  • 16. Data: 2012-01-25 21:56:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 06:31 PM, DoQ wrote:

    > Tak, to się naprawia. Wkręca się taką tuleję gwintowaną (zapomniałem jak
    > to się nazywa). Koszty groszowe.

    Helicoil.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-01-25 21:58:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 06:55 PM, Cezary Daniluk wrote:

    > Co chcesz kolego wkręcić ?? i w co ??
    > Jeśli miska jest stalowa a tak pewnie jest w 1,9SDI to istnieje duże
    > prawdopodobieństwo, iż kolega urwał "nakrętkę" która jest przygrzana do
    > blachy od spodu i dlatego kręci w kółko i nie może wykręcić.
    > Jakby ukręcił śrubę (mało prawdopodobne) to by wypadła i tyle ;)

    Ale ukręciłeś kiedyś jakiś gwint? Myślisz, że jak ukręcisz to nagle
    wypada śruba?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-01-25 22:03:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Jan 2012 21:30:07 +0100, DoQ wrote:

    > Po co mają spawać jak nie odkręcają korka?

    Ja zrozumiałem że w sytuacji kiedy gwint się zaczyna obracać razem z
    korkiem, po prostu zasmarkują wszystko na głucho żeby było szczelne.

    Ale robienie tego w niewyczyszczonej misce zamontowanej w samochodzie (bo
    inaczej nie wyobrażam sobie tej roboty w 5 minut) pachnie mi trochę
    płonącym samochodem.

  • 19. Data: 2012-01-25 23:00:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 21:56, AZ pisze:
    > Helicoil.

    Tak, zdążyłem sobie przypomnieć i zacytować linkiem ;)

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2012-01-25 23:03:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 11:00 PM, DoQ wrote:

    > Tak, zdążyłem sobie przypomnieć i zacytować linkiem ;)

    Czytałem od najstarszych i nie zauważyłem :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200