    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc i moment obrotowy http://powertorque.cba.pl/
    Date: Fri, 14 Dec 2018 22:27:38 +0100

    W dniu 2018-12-14 o 01:05, Tomasz Pyra pisze:

    > Całkiem nowoczesny i szybki automat, taki o którym dział marketingu napisze
    > że zmienia biegi w 8ms :)

    No tak, znów nie wziąłem pod uwagę technologicznego postępu w marketingu :-D

    > Ale gdzie one są wolniejsze?
    > Czy nie odgrzewasz jakiś ludowych wierzeń sprzed 20 lat

    Nie, komentuję tylko Twoje słowa "swoją drogą jakieś wolno się te
    samochody rozpędzają", które to potwierdzają i moje obserwacje, a
    których to z kolei inaczej nie potrafiłem zinterpretować niż, że coś
    jest nie tak. Wspominałeś o różnicach w pracy skrzyń biegów jako
    potencjalnej przyczynie. Komentarzem wskazałem na absurdalność takiego
    myślenia gdyż nie można powiedzieć iż dają gorsze skrzynie w benzyniakach.

    Komentarz wziął się z tego, że mój dieslowski ciężki czołg ma niewiele
    mniejsze przyspieszenie przy dużo większej masie. Zresztą nie tylko ja
    mam takie doświadczenia. Już pisałem o tym kiedyś: sąsiad kupił 2 lata
    temu nowe BMW serii 7 w dieslu i to dopiero jest rakieta. Nie wiem jakie
    ma przyspieszenie, ale moje 6.9 to żółw w porównaniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek