  • Data: 2018-10-20 23:33:09
    Temat: Re: Moduł GPS jako źródło czasu
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Atlantis napisał:

    > Jak sam mówisz, to jest wzorzec częstotliwości. Ja potrzebuję wzorca
    > CZASU, aby zegar ustawiał się automatycznie.

    cyt.
    Czas uniwersalny nie uwzględnia zmian czasu na zimowy i letni. Zmiana czasu na letni,
    czyli o godzinę do przodu, odbywa się w ostatnią niedzielę marca, natomiast zmiana na
    czas zimowy, czyli o godzinę do tylu, odbywa się w ostatnią niedzielę października.
    Nie są to stale daty, ponieważ każdego roku wypadają w inny dzień miesiąca.
    https://ep.com.pl/artykuly/10611-Zegar_ustawiany_za_
    pomoca_GPS.html