  • Data: 2019-03-19 02:31:33
    Temat: Re: Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-18, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > A jeszcze wcześniej pierwsze płyty CDR kosztowały w przeliczeniu
    > niewiele mniej, niż dziś cały napęd BlueRay. Jak przepaliło CDR, to była
    > prawie tragedia miesiąca.

    Aż tyle to chyba nie kosztowały? No chyba, że te bardzo pierwsze? Jak
    koło jakiegoś 95' zleciłem wypalenie swojej pierwszej archiwalnej płyty
    na cdr to nie mogło kosztowac az takiego majątku bo bym pamiętał :)

    Za to pamiętam, jak ze 3-4 lata później płaciłem za czystą CDRW Mmore
    dokładnie w granicach obecnej ceny napędu DVDRW.

    --
    Marcin