    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
    Date: Thu, 21 Mar 2019 10:21:54 +0100

    W dniu 2019-03-20 o 22:06, Adam pisze:

    > A ja wciąż się zastanawiam, skąd wziąć kilkadziesiąt kilogramów płyt, bo
    > sobie (dawno już temu) umyśliłem jedno pomieszczenie nimi wytapetować.

    Nie martw się, są tego plastikowego złomu jeszcze setki tysięcy ton na
    świecie. Jestem przekonany, że wielu właścicieli chętnie odda za darmo,
    jeśli zgłosisz się po odbiór z własnym transportem :-)
    Wróć...
    Mogą jednak nie chcieć, bo na tych płytach mogą się trafić jednak jakieś
    dane, które niekoniecznie powinny dalej wypływać. Więc jednak te setki
    tysięcy ton plastiku z wtopioną w środek warstwą aluminium stanową
    odpady i to trudne do utylizacji. Dzięki Bogu, że epoka płyt już się
    skończyła.