  • Data: 2019-03-23 01:47:46
    Temat: Re: Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-22, ń <k...@t...sie> wrote:
    > A skąd wiesz/system wie, co za film/muzykę na płycie mu wkładasz,
    > jeśli takiej informacji nie zawiera nazwa/etykieta
    > pliku/katalogu/płyty.
    > -----
    konkretnego filmu)

    Wie bo działa w oparciu o dane niezbędnę do wyszukania. Sprowadza
    się to do tego, że albo masz unikatowe nazwy plików, albo ścieżka +
    plik jest unikatowa. To trzeba sobie tak ustawić abyś Ty narzucał
    programowi katalogującemu lokalizacje / nazwy zasobów a nie
    odwrotnie. Wtedy nie jesteś uzalezniony od tego czego używasz do
    zarządzania danym zasobem, ba, możesz mieć kilka takich programów na
    jednym zasobie.

    A cała reszta działa jak biblioteka. Widzisz zdjęcie w katalogu, z
    jakiegoś powodu plik nie jest dostępny na dysku, bierzesz ścieżkę
    dostępu, np. Casio-EX-Z30/cimg2269.jpg

    xyz@mmstorage:/data/0/lst$ grep "Casio-EX-Z30/cimg2269.jpg" *
    M022:Casio-EX-Z30/cimg2269.jpg

    Archiwum M022