  • 11. Data: 2010-02-11 14:12:28
    Temat: Re: Molestowanie przez TP
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-11 14:50, J.F. wrote:

    > Nie mam pomyslu, ale moze zrob to co zamierzasz.
    > Zloz im wypowiedzenie od 10 kwietnia, a jak beda dzwonic to informuj
    > "wypowiedzialem, bo za bardzo przeszkadzaliscie".
    Wręcz przeciwnie. To był pomysł Araneusa Diadematusa. Ja nie zamierzałem
    składać wypoowiedzenia Ba, na pewno przedłużę, tylko w momencie dogodnym
    dla siebie, a nie wtedy kiedy dzwonią, a robią to bez ustanku.

  • 12. Data: 2010-02-11 21:49:10
    Od: "abc" <a...@n...pl>

    Użytkownik "XYZ" <junk@

    > Wręcz przeciwnie. To był pomysł Araneusa Diadematusa. Ja nie zamierzałem
    > składać wypoowiedzenia Ba, na pewno przedłużę, tylko w momencie dogodnym
    > dla siebie, a nie wtedy kiedy dzwonią, a robią to bez ustanku.

    Załóż usługę ACR (blokada anonimowych połączeń), a 90% głupich telefonów
    będzie wycięta.

  • 13. Data: 2010-02-11 23:23:21
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamierzałem składać wypoowiedzenia Ba, na pewno przedłużę, tylko w
    > momencie dogodnym dla siebie, a nie wtedy kiedy dzwonią, a robią to

    Powiem tak:
    Byłem zagrożony gdzieś karą, bo spóźniłem się, przyznaję z pokorą, z
    zapłatą. Jakkolwiek nie wypieram się powinności, i regulowałem je
    natychmiast, gdy okazało się to możliwe (2-3 dni na zorganizowanie
    kasy), to strzeliłem takiego gola w ich bramkę: (OIDP, akurat dobiegał
    koniec promocji.
    "Wiecie państwo, ja coś tam slyszałem/widziałem, że po moim osiedlu
    szwęda się jakiś operator, kolega mówił, że mają ofertę i jak
    sprawdziłęm, to rzeczywiście, wydaje się tańsza, niż moja obecna, w
    związku z tym zastanawiam się, czy by ich nie złowić, no, bo tam
    mniejsze koszty, szybciej", coś jeszcze dodałem... ugralem nawet
    niewielką zniżkę (choć fakt, za przepisaniem abo) bez opłaty karnej. W
    dużym skrócie - bajeczka w stylu "niedaleko mnie uruchomił się
    konkurencyjny sklep, tańszy, bliżej, w związku z tym panie kierowniku,
    mam trochę kłopotów z chodzeniem, wynika z tego, że będę musiał brać u
    konkurencji"... Mądry kierownik zrobi przynajmniej jedną, dwie rzeczy,
    aby zatrzymać klienta. Jeszcze jak dodasz, że tu kilka razy dostałeś za
    mało (choćby to był jeden grosz) reszty, a tam zawsze dobrze...
    Bo mnie tak naprawdę nie chodzi o to, by rezygnować, ale o to, aby dać
    do zrozumienia, że nagabywanie mnie może się obrócić przeciw nim.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 14. Data: 2010-02-11 23:29:28
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "abc" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Załóż usługę ACR (blokada anonimowych połączeń), a 90% głupich
    > telefonów będzie wycięta.

    Ja rozważam zastosowanie sekretarki automatycznej która gada "Abonent
    nie przyjmuje połączeń bez identyfikacji. Aby mimo to uzyskać
    połączenie, zadzwoń z numeru, który się identyfikuje i na który można
    oddzwonić, lub w ciągu 10 sekund podaj specjalny kod dostępu, w
    przeciwnym razie połączenie zostanie przerwane bez zarejestrowania
    wiadomości, BEEP" i po 10 sekundach rozłącza się.
    Kod po to, że kilka osób z rodziny ma numery które się nie identyfikują,
    a rodzina musi mieć możliwość dodzwonienia się niezależnie od obecności
    identyfikacji. Dlatego u mnie nie ACR.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 15. Data: 2010-02-12 12:15:38
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-12 00:23, Araneus Diadematus wrote:

> [...]
    > Bo mnie tak naprawdę nie chodzi o to, by rezygnować, ale o to, aby dać
    > do zrozumienia, że nagabywanie mnie może się obrócić przeciw nim.

    Chyba naprawdę nie znasz realiów TP. Myślisz że człowiek pracujący na
    infolinii przyzna mnie, jako indywidualnemu klientowi, zniżkę!? Czy
    rozumiesz, że to co on może zrobić to zaznaczyć kwadrat, że zamawiam
    usługę, albo odznaczyć jak rezygnuję?

    W końcu zadzwoniłem tam wczoraj w sprawie wyłączenia zgody na dzwonienie
    i baba mnie zbyła mówiąc, że "dowiem się od szefa czy mamy taką opcję
    [wyłączenie zgody marketingowej] w systemie" nawet bez potwierdzenia
    numeru telefonu. Ręce opadają. Chciałbym im wysłać jakieś pismo z takim
    żądaniem, ale nawet nie wiem na jaki adres. Katowice, Opole, Warszawa?

  • 16. Data: 2010-02-12 17:20:32
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > Chyba naprawdę nie znasz realiów TP. Myślisz że człowiek pracujący na

    Znam... i to niektóre z pierwszej ręki.

    > infolinii przyzna mnie, jako indywidualnemu klientowi, zniżkę!? Czy

    Pracownik infolinii oczywiście nie, ale może ruszy swoje zwoje i np.
    przypomni sobie "Acha, jest teraz nowa promocja dla..." podpyta się
    dzwoniątego na tę okoliczność o potrzebne szczegóły i może coś znajdzie,
    co da się zastosować.

    > rozumiesz, że to co on może zrobić to zaznaczyć kwadrat, że zamawiam
    > usługę, albo odznaczyć jak rezygnuję?

    Ależ oczywiście, że pracownik wiele więcej nie da rady. Tylko, żeby to
    nie było na zasadzie "odpierdol się pan", a jednak choćby cienia
    zainteresowania. Po prostu, aby wykorzystał wszystkie możliwości. Hmm...
    A jak mimo to szef oleje i każe nadal dzwonić, to chwd szefowi.

> [...]
    > dzwonienie i baba mnie zbyła mówiąc, że "dowiem się od szefa czy mamy
    > taką opcję [wyłączenie zgody marketingowej] w systemie" nawet bez

    Zbyła cię, olała cię. Miałą cię w... No, słońce tam nie dochodzi.

    > numeru telefonu. Ręce opadają. Chciałbym im wysłać jakieś pismo z
    > takim żądaniem, ale nawet nie wiem na jaki adres. Katowice, Opole,
    > Warszawa?

    Może napisz na Twardą 18 w Warszawie? Kontakt tam pomagał niektórym w
    pozornie beznadziejnych sytuacjach, nie pamiętam dokłądnie, do jakiej
    komórki, stale mi ulatuje z pamięci.

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 17. Data: 2010-02-12 18:30:48
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Araneus Diadematus wrote:

> [...]

    > niektórym w pozornie beznadziejnych sytuacjach, nie pamiętam
    > dokłądnie, do jakiej komórki, stale mi ulatuje z pamięci.

    Jeśli nic się nie zmieniło (podaję za informacją znalezioną
    na usenet, z 2006 roku), to przypuszczalnie masz na myśli:

    Biuro Pełnomocników Prezesa Spółki d/s Interwencji
    Telekomunikacja Polska S.A.
    ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
    fax: 0-22 699-17-32
    tel (niebezpośredni - to jest do sekretariatu prezesa i
    tam należy poprosić o połączenie z Biurem Pełnomocników
    Prezesa Spółki ds. Interwencji) (0-22) 527-27-36

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 18. Data: 2010-02-14 22:54:30
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    XYZ pisze:

    > Czy da się to wyłączyć na
    > błęktinej linii czy też mają prawo wykonywać takie telefony na podstawie
    > zapisu w umowie o linię tel. lub neostradę?

    Z ciekawości, próbowałeś po prostu powiedzieć osobie, która dzwoni, że
    Sobie tego więcej nie życzysz? Z wyeliminowaniem telefonów może być
    problem taki, że TP podpisuje umowy na obdzwanianie z firmami
    zewnętrznymi. Swego czasu, gdy szukałem jakiejkolwiek pracy, trafiłem na
    ofertę tzw. Telepracy. Była to firma, z którą współpracując miałem
    właśnie sprzedawać neostradę. Żeby było śmieszniej, miałem za własne
    pieniądze kupić sobie jakiś numer VOIP, a od każdego pozyskanego klienta
    miałem dostawać jakiś tam procent. Tak to wyglądało w pierwszej połowie
    2008 roku - jak wygląda teraz, nie mam pojęcia.

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 19. Data: 2010-02-24 20:09:28
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 12 Feb 2010 13:15:38 +0100, XYZ napisał:
> [...]
    [...]
> [...]
    > numeru telefonu. Ręce opadają. Chciałbym im wysłać jakieś pismo z takim
    > żądaniem, ale nawet nie wiem na jaki adres. Katowice, Opole, Warszawa?

    Najlepiej od razu do premiera Francji :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 20. Data: 2010-02-24 20:37:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Verox napisał:

    > Najlepiej od razu do premiera Francji :-)

    A to coś da? Od takich rzeczy, to chyba prezydent. Poprzedni był skuteczny,
    nie wiem jak ten.

    --
    Jarek