  • 1. Data: 2013-04-18 11:25:56
    Temat: Monitor LG
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    Witam
    Wiem, ze juz pytalem o podobne rzeczy, ale nie dostalem odpowiedzi,
    ktora pomoglaby mi zdecydowac. Sprobuje troche inaczej.
    Obejrzalem kilka monitorow/telewizorow w sklepie. Telewizor Samsunga 22"
    bardzo malo mi sie spodobal, kiedy zobaczylem, ze jak sie patrzy na
    niego z boku to ekran robi sie czarny i zupelnie nic nie widac. Poza tym
    byl ok.
    Obejrzalem obok stojacy LG 26" (nie pamietam modelu), ktory mial
    niesamowite katy widzenia - obraz byl ladny i kolorowy nawet podczas
    patrzenia na telewizor prawie calkiem z boku.
    Niestety w zadnym okolicznym sklepie nie moge zobaczyc monitorow LG 23"
    lub 24". Facet w sklepie probowal mnie zapewniac, ze wszystkie male
    monitory/telewizory (czyli o przekatniej mniejszej niz 32") maja slabe
    katy widzenia i nie ma na to rady. Jednak z opisow mniejszych monitorow
    LG (23" i 24") wynika, ze jednak te monitory maja inne matryce i katy sa
    dobre.
    Spojrzmy np na ten model (prosze sie nie sugerowac sprzedawca, chodzi mi
    o opis modelu):
    http://allegro.pl/tv-monitor-23-lg-m2352d-pz-led-mpe
    g4-hdmi-ips-i3159499811.html

    Wyglada fajnie. W sieci poczytalem troche opinii na temat kilku roznych
    modeli tego pokroju z LG i ogolnie ludzie zachwalaja, ale czytalem tez
    opinie, ze obraz troche smuzy w ruchu, ktos tam tez marudzil na
    nierownomierne podswietlenie matrycy... I to mnie jakos zniechecilo.
    Chcialbym zobaczyc to na zywo, ale w zadnym sklepie nie maja, a tam
    gdzie maja to mowili mi, ze maja w magazynie i nie mozna go objerzec,
    tylko najwyzej zamowic i od razu kupic. A to takie kupowanie kota w worku.

    Czy ktos z szanownych grupowiczow mial kontakt z takim
    monitorem/telewizorem LG 23" lub 24" (ew. z ktorym modelem) i moglby sie
    wypowiedziec?
    Bede go uzywal jako telewizor, ale widze, ze z taka przekatna ekranu to
    sprzedaja tylko monitory z tunerami (chociaz nie wiem czy jest
    faktycznie jakas roznica miedzy monitorem i telewizorem tego typu...).
    Bede bardzo wdzieczny za podpowiedzi, bo dzisiaj w sklepach to stoja
    same telewizory 32", 40" lub 50" i wieksze, a ja naprawde chce cos
    malego (23" lub 24" bylby idealny). I z gory dziekuje za rady typu "kup
    wiekszy", jak w poprzednim watku. To nie rozwiazuje mojego problemu ani
    troche.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 2. Data: 2013-04-18 14:46:04
    Temat: Re: Monitor LG
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-18 11:25, GAD Zombie pisze:
    > Witam

    jezu ale się rozpisałeś

    matryca IPS kąty szerokie na papierze i w praktyce
    matryca TN kąty wąskie w praktyce, na papierze szerokie

    są małe monitory (22-24) LG na matrycy IPS więc facet w sklepie
    opowiadał bajki

  • 3. Data: 2013-04-18 14:48:48
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-04-18 14:46, Waz pisze:
    > matryca IPS kąty szerokie na papierze i w praktyce
    > matryca TN kąty wąskie w praktyce, na papierze szerokie
    >
    > są małe monitory (22-24) LG na matrycy IPS więc facet w sklepie
    > opowiadał bajki

    A jak z tym smuzeniem? To faktycznie zauwazalne? Nie wiem czy warto brac
    w ciemno taki monitor, wiec dlatego tak pytam. Moze ktos ma i powie jak
    to wyglada.

  • 4. Data: 2013-04-18 15:06:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > malego (23" lub 24" bylby idealny). I z gory dziekuje za rady typu "kup
    > wiekszy", jak w poprzednim watku. To nie rozwiazuje mojego problemu ani

    Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-04-18 15:14:18
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-04-18 15:15, doom3 pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Yyyyyy... a po co przeplacac ?

    Telewizory kupuje sie, jak wszystko, tam gdzie tanio i przyzwoicie.

    > Nie logiczniej jest obejrzec obiekt na zywo w takim euro czy media a
    > pozniej kupic taniej w necie ?

    I tak tez to opisalem. Tylko w tych sklepach nie ma tych malych
    monitorow. Sprawdzalem w kilku sklepach i wszedzie to samo.

  • 6. Data: 2013-04-18 15:15:01
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

  • 7. Data: 2013-04-18 15:19:14
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2013-04-18 14:48, GAD Zombie pisze:

    > A jak z tym smuzeniem? To faktycznie zauwazalne? Nie wiem czy warto brac
    > w ciemno taki monitor, wiec dlatego tak pytam. Moze ktos ma i powie jak
    > to wyglada.

    Nie wczytywałem się w opis tego modelu, ale od paru miesięcy mam
    IPS234V-PN (sam monitor, bez tunera) - żadnego smużenia nie zauważyłem,
    da się patrzeć na monitor nawet siedząc z boku, no i generalnie jestem
    zadowolony. Kolory, jasność - bez zarzutu. Co mnie denerwuje to
    wystający, świecący bardzo mocno przycisk włącznika (można wyłączyć, ale
    przy czuwaniu i tak daje po oczach jeśli ciemno w pomieszczeniu), no i
    całość jest dość wiotka - nieistotne jeśli ktoś postawi monitor i nie
    będzie go nigdy przestawiał; ja czasami przenoszę z biurka na stolik i
    mam wrażenie, że mocne bujnięcie się z monitorem a będę zbierał go z
    podłogi (ale to może takie moje odczucie, bo zazwyczaj kupuje sprzęty
    pancerne).

  • 8. Data: 2013-04-18 16:49:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-18 15:06, animka pisze:

    Powinno być:
    > Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGD a nie na Allegro.

    W poprzednim poście literka m mi się dokleila.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-04-18 20:09:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-18 15:15, Użytkownik doom3 napisał:

    > Yyyyyy... a po co przeplacac ?
    > Nie logiczniej jest obejrzec obiekt na zywo w takim euro czy media a
    > pozniej kupic taniej w necie ?

    Wolę zapłacić te sto złotych więcej i sprawdzić taki monitor
    w sklepie przed zakupem. Ale są tacy co wolą zaoszczędzić
    a potem napędzają grupę a.p.allegro pytaniami co robić
    bo kontakt ze sprzedającym się urwał a przysłany sprzęt nie
    do końca jest zgodny z opisem.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-04-18 23:12:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    animka pisze tak:

    > Telewizory i droższy sprzęt kupuje się w Euro AGDm a nie na Allegro.

    nie

    kupuje się w Neonet i w Kerfurze

    --
    Piter