-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcol
ogne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer0
4.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qkrr8d$1717$1@gioia.aioe.org>
<5d722190$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
<5d728c7e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qkub4u$pup$2@dont-email.me>
<5d72b3f5$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<ql01fa$4ba$3@dont-email.me>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Sat, 7 Sep 2019 13:59:55 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:60.0) Gecko/20100101 Thunderbird/60.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ql01fa$4ba$3@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5d739bbc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.177.49
X-Trace: 1567857596 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 95.160.177.49:46439
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2669
X-Received-Body-CRC: 421345510
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662323
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-09-07 o 12:40, Mateusz Bogusz pisze:
> Przy klamce Tesli pisałeś że instrukcja nieważna, tylko intuicja. To jak
> w końcu?
Pisałem, że do prowadzenia, wejścia i wyjścia z/do *normalnego*
samochodu instrukcja jest niepotrzebna. Każdy kto ma prawo jazdy oraz
wielu którzy go nie mają wiedzą, że pedał gazu jest po prawej stronie, w
środku hamulec, i po lewej sprzędło, natomiast klamki niepoukrywane,
itp., itd. Możliwe, że do prowadzenia Tesli trzeba przejść jakieś
szkolenia, nie wiem? Nie mam, nie jechałem.
To nie znaczy, że instrukcji do samochodów nigdy nie korzystałem. W
poprzedniej robocie jak przyszły hybrydowe Priusy, to instrukcja
papierowa miała 2 tomy biblii, po około 300 stron każda. Nikt jednak do
nich nie zaglądał, każdy kto miał jechać, to wsiadał i jechał. Po około
roku zajrzeliśmy do któregoś z tomów instrukcji, bo schładzanie
samochodu na postoju pogłupiało, ewentualnie ktoś coś namieszał.
Sprawdzenie w instrukcji terminów przeglądów czy wymian płynów,
uruchamianie systemów multimedialnych to ja rozumiem, ale żeby trzeba
było korzystać z instrukcji przy ewakuacji z samochodu, to się pale nie
mieści.
W robocie poruszam się różnymi samochodami, różnych producentów, z
różnych roczników, a mamy tego sporo. Jeżdżę, tankuję, dolewam płynów
jak trzeba, ale instrukcji żadnego z tych samochodów na oczy nie
widziałem, nie tylko zresztą ja.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.19 17:02 RadoslawF
- 07.09.19 20:12 nadir
- 07.09.19 20:34 RadoslawF
- 08.09.19 14:52 Mateusz Bogusz
- 08.09.19 18:22 RadoslawF
- 08.09.19 21:24 Mateusz Bogusz
- 09.09.19 13:50 Mirek Ptak
- 09.09.19 14:19 RadoslawF
- 09.09.19 16:10 T.
- 09.09.19 19:37 Mateusz Bogusz
- 09.09.19 20:34 kk
- 10.09.19 00:38 RadoslawF
- 10.09.19 16:57 Cavallino
- 10.09.19 20:28 Mateusz Bogusz
- 10.09.19 21:49 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=