eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMovano/Master 2017 2.3 96kW/130KM › Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <qkrr8d$1717$1@gioia.aioe.org>
    <5d722190$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d728c7e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <qkub4u$pup$2@dont-email.me>
    <5d72b3f5$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <ql01fa$4ba$3@dont-email.me> <5d739bbc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d73c710$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sat, 7 Sep 2019 20:12:12 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; rv:60.0) Gecko/20100101 Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d73c710$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5d73f2fe$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.177.49
    X-Trace: 1567879934 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 524 95.160.177.49:47522
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2846
    X-Received-Body-CRC: 1073043823
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662325
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-09-07 o 17:02, RadoslawF pisze:

    > Wiele lat temu jak Nexia była u nas nowością zakupił ją sobie kolega.
    > Przyjechał do pracy (na nockę) i tam koledzy auto obejrzeli
    > a potem ktoś stwierdził że trzeba by się przejechać.
    > Właściciel dał im kluczyki a sam poszedł do pracy.
    > Koledzy wsiedli odpalili i pojechali a jak wrócili to zaparkowali
    > przed budynkiem firmy i klaksonem wywołali wartownika który
    > ich wypuścił z samochodu. Na drugi dzień jak historię poznała
    > cała firma to tłumaczyli się że było ciemno i żaden (było ich 4)
    > nie potrafił otworzyć pojazdy od środka.

    Ale to jest dowód na to, że koledzy niedostosowani do Nexii czy Nexia do
    kolegów? Bo że nie przeczytali instrukcji, to ja mogę rozumieć.
    Tylko czy na prawdę potrzebna jest instrukcja żeby wyjść z samochodu?
    Jeżeli tak, to raczej coś nie tak jest z tym samochodem.
    Jak zasiadłem, daaawno temu, do pierwszej wersji Sierry, to też
    zastanawiałem się gdzie są kołki ryglujące w drzwiach. Może 2-3 sekundy
    mi zajęło, że trzeba ich szukać w innym miejscu niż rodzime Polonezy czy
    Fiaty 125/126. I znalazłem, bez instrukcji, tylko że one jakoś
    specjalnie poukrywane nie były. Nie wiem jak Tesla 3, bo w żadnej nie
    siedziałem, ale ze zdjęć widzę, że klamki są poukrywane. A naklejki na
    klamki z Amazona świadczą o tym że nie tylko ja tak to widzę.

    > Mam rozumieć że Nexia nie jest/nie była normalnym samochodem?

    Kadet był normalny, Nexia już mogła być spierdolona.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: