    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Date: Sun, 21 Jan 2018 10:29:56 +0100

    mylicie pojęcia. opłaca się, a ja tak wolę- to różne pojęcia. jest to
    wygodne - jest to korzystne - to nie to samo. Wy wolicie płacić za coś
    co ja mam za darmo. a zapytajcie teraz żonę/dziecko, czy w zamian za
    100zł, wytrzyma 1 dzień bez wykonywania rozmów (z odbieraniem)? na 100%
    sie zgodzą. ale jeśli ta kwota będzie oszczędnością (a nie gotówką)
    podzieloną na małe (odwrotne) raty - już nie tak chętnie. ale to
    socjotechnika dla rozumków Kubusia Puchatka.
    JA nikomu nie wmawiam że płacenie rachunków to zło, albo przejaw głupoty
    (wręcz przeciwnie). robicie co chcecie, to Wasze pieniądze. ale
    przeczytajcie co piszecie, jakich argumentów używacie. oszczędności
    rzędu 100zł są passe bo? Bo raz na 93,150dni trzeba coś naklikać? albo
    przejść się do salonu operatora podczas zakupów w centrum handlowym? Bo
    trzeba wpisać przypomnienie do terminarza i ten terminarz chodzi w tle?
    Przecież on i tak i tak działa? Po kija te wyznania że operator sam
    zabiera pieniądze z konta? Myślicie że ja o tym nie wiem? że nagle
    stwierdze - zajebiście. pieprzyć promocje, oszczędności mam w dupie, jak
    bank sie dogada z tmobilem - zostaje. ja z zoną i 2 dzieci i internet.
    Stówa na miesiąc - ch... z tym. ważne że się samo płacić będzie.
    jasne :)

    ToMasz