    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Może kogogoś zainteresuje500zł 50GB
    Date: Sun, 21 Jan 2018 11:28:05 +0100

    W dniu 2018-01-21 o 10:29, ToMasz pisze:
    > mylicie pojęcia. opłaca się, a ja tak wolę- to różne pojęcia. jest to
    > wygodne - jest to korzystne - to nie to samo.  Wy wolicie płacić za coś
    > co ja mam za darmo. a zapytajcie teraz żonę/dziecko, czy w zamian za
    > 100zł, wytrzyma 1 dzień bez wykonywania rozmów (z odbieraniem)? na 100%
    > sie zgodzą. ale jeśli ta kwota będzie oszczędnością (a nie gotówką)
    > podzieloną na małe (odwrotne) raty - już nie tak chętnie. ale to
    > socjotechnika dla rozumków Kubusia Puchatka.
    > JA nikomu nie wmawiam że płacenie rachunków to zło, albo przejaw głupoty
> [...]

    Nie przeczytałeś co napisałem.
    U większości ten terminarz nie działa.
    Trzeba by go uruchamiać dla tego jednego pretekstu.
    A potem trzeba tracić czas na łażenie po operatorach i podpisywanie
    umów.
    Ja rozumiem że jak ktoś zarabia najniższą krajową to chętnie poświęci
    te dwie czy trzy godziny u operatora w zamian za 100zł oszczędności.
    A jak ktoś zarabia więcej to te jego trzy godziny są więcej warte niż
    te sto złotych.
    Do tego przeniesienia numerów nie zawsze odbywają się tak bezboleśnie
    jak powinny, a zmiana numeru dla zaoszczędzenia stówy na pewnym
    poziomie to już wstyd.
    Podobnie jak przerwa w działaniu telefonu bo operatorzy realizują
    przeniesienie numeru.