  • Data: 2017-06-19 21:52:46
    Temat: Re: Myjk do tablicy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 19 Jun 2017 21:36:01 +0200, w <oi9931$v9m$6@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 19.06.2017 o 21:22, PlaMa pisze:
    >
    > >> https://www.google.pl/maps/@52.2598565,20.9504279,3a
    ,75y,245.71h,92.15t/data=!3m6!1e1!3m4!1s28kVL1P9zAnD
    xALLPotV4g!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Te trójkąty są po abyś wiedział, że jesteś na podporządkowanej i od razu nie
    wjeżdżał na lewy pas wymuszając pierwszeństwo.
    Bo w świetle PoRD możesz po skręcie zająć dowolny pas ruchu na skrzyżowaniu
    równorzędnym. Trójkąty są po to, abyś wiedział, że jesteś na podporządkowanej i
    "pierwszeństwo" miał tylko na pasie wyjazdowym.

    A namalowano je dlatego, że za powierzchnią wyłączoną nie ma linii ciągłej, a
    od razu przerywana -- co oczywiście jest bez sensu :).

    > Najlepsze jest to, że złosiłem i nie wiem czy na skutek mojego
    > zgłoszenia cz tak po prostu poprawiono... zmieniając linie jednostronnie
    > przerywaną na przerywaną (choć nie ma to praktycznie żadnego sensu - nie
    > prowadzi tamtędy żadna "oficjalna" relacja.

    Tzn. teraz jest inaczej? Jest teraz takie oznakowanie jakie jeszcze przebija
    spod świeżego?