    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mysz i problem z rolką
    Date: Thu, 29 Mar 2018 22:02:51 +0200

    W dniu 2018-03-27 o 13:49, TurboPascal pisze:

    > Mam od niedawna dokładnie ten sam objaw. Dodatkowo naciśnięcie LKM zamienia się
    > w dwuklik. Na innym kompie mysz działa bez zarzutu - wniosek jest oczywisty.
    > Na razie wypróbowałem AdwCleaner - nie pomógł, należy więc użyć mocniejszego
    środka.

    A ja właśnie uzyskałem takie objawy na myszy bezprzewodowej po użyciu
    AdwCleaner o którym się dowiedziałem z twojego maila.
    Użyłem go bo przeskakiwał mi w różne miejsca znacznik w czasie pisania
    maili.
    Na dodatek AdwC odinstalował mi program podglądu obrazu z kamer monitoringu.
    I teraz nie wiem, jest bezpieczniej czy gorzej.
    Na innej myszy jest dobrze, może to przypadek, że się akurat popsuła.