  • 51. Data: 2004-06-01 18:23:00
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:20040601175442.595.6.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.lo
    cal...

    > Na 100 userów po 128 kbit wystarczy mieć łącze 2 Mbps.
    > Mówie oczywiście o łączu 2 Mbps z prawdziwego zdarzenia, a takie
    > kosztują > 2kPLN.

    128 * 100 jakby nie patrzec wychodzi 128 00 kbit = 12 Mbit a nie 2

    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 52. Data: 2004-06-01 18:34:33
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > Pojęcie statystyki jest Ci zapewne obce?
    > Czy pojęcie CIR też jest Ci obce?
    > Wiesz ile kosztują łącza z CIR 128 kbps?

    Na Frame Relay świat się nie kończy.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 53. Data: 2004-06-01 19:08:29
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:

    > 99 999 zl ;)
    >
    > wiesz ile kosztuje przebicie sie pod np 4'ro pasmowka ?
    > (ktorej oczywiscie nikt sie nei zgodzi przekopac)

    Hm.. w przybliżeniu 4*4 m (2 jezdniowa ??) czyli *2 = 32m + pas zieleniu
    ok. 4-8 m czyli max. 40 m
    Cena w przybliżeniu ok. 40 * 100 zł = 4000 zł - cena netii z rynku
    lokalnego, więc np. w Wawie może być ok. 75% :)

    + koszt światła :)

    --
    "Ze świata tego każdy ma tyle, ile sam sobie weźmie." (Giovanni Boccaccio)

  • 54. Data: 2004-06-01 19:58:24
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "The Watcher" <W...@i...loop.dot.net> napisał w
    wiadomości news:c9ik7g$pbi$1@Gambit.Gubernat.NET...

> [...]
    > Cena w przybliżeniu ok. 40 * 100 zł = 4000 zł - cena netii z rynku
    > lokalnego, więc np. w Wawie może być ok. 75% :)

    jak mi znajdziesz kogos kto za 100 zl przebija 1 metr pod jezdnia to postwie
    CI piwska ile udzwigniesz

    ostatnio slyszalem oferte typu 4000/m

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 55. Data: 2004-06-01 20:07:55
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    futszaK wrote:

    > dostęp do ostatniej mili jest dla takich jak NOM/TelEnergo a nie dla
    > łonabiprowajdera którego czesto nie stac nawet na Polpak

    ale stac go np. na netie BDI i targujac sie ma lepsze warunki niz na
    zwyklym Polpaku...

    --
    VoMi7

  • 56. Data: 2004-06-01 20:50:41
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    [..]
    > jak mi znajdziesz kogos kto za 100 zl przebija 1 metr pod jezdnia to postwie
    > CI piwska ile udzwigniesz

    Zrobiłem się ostatnio abstynentem ;)

    > ostatnio slyszalem oferte typu 4000/m

    Hmm... w T-cy robili ok. 150 zł/m możliwe że w Wawie robią ostrożniej :)

    Nie interesowałem się dokładnie (możliwe że jest to także kwestia
    technologi przecisku, a pewnie także średnica, że nie wspomnę o podłożu)
    W wolnej chwili dowiem się ile na lokalnym rynku płaci się za takie prace.

    --
    "Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
    - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)

  • 57. Data: 2004-06-01 21:41:05
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    The Watcher wrote:

> [...]
    > technologi przecisku, a pewnie także średnica, że nie wspomnę o
    > podłożu) W wolnej chwili dowiem się ile na lokalnym rynku płaci się

    okolice katowic, 7,5m przecisku, 1,20 pod ulica, 2500 netto, 3 lata temu

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 58. Data: 2004-06-01 22:06:24
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Niekoniecznie. TPSA wbrew temu co się niektórym wydaje - nie dociera
    > wszędzie.

    U mnie, w loklalizacji na wsi 400 m od granic Poznania, mam do wyboru:
    1. SDI
    2. wannabeproviderów dwóch via obsrane, nielegalne, niestabilne 2,4 GHz;
    3. GTS via badziewne Aperto lub porządny SAF (SAF jeśli wezmę co najmniej 4
    Mbps za [censored] kPLN netto)
    4. ProFuturo - gadają, jakby chcieli a nie mogli
    5. Crowely z ich zakichanymi radiami i szkieletem.

    Jednym słowem, wybór, jak jasna cholera.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 59. Data: 2004-06-01 22:08:41
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> wrote:
    > 2. wannabeproviderów dwóch via obsrane, nielegalne, niestabilne 2,4
    > GHz;

    Nielegalne?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 60. Data: 2004-06-01 22:26:56
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Tomasz Śląski wrote:

    > U mnie, w loklalizacji na wsi 400 m od granic Poznania, mam do wyboru:
    > 1. SDI

    zadnych przydomkow ?

    > 2. wannabeproviderów dwóch via obsrane, nielegalne, niestabilne 2,4
    > GHz;

    na 2,4 jak sie chce i potrafi mozna zrobic stabilnie i legalnie

    > 3. GTS via badziewne Aperto lub porządny SAF (SAF jeśli wezmę co
    > najmniej 4 Mbps za [censored] kPLN netto)

    a miales aperto ?

    > 4. ProFuturo - gadają, jakby chcieli a nie mogli

    moze za pol roku cos wybuduja, czesem to trwa

    > 5. Crowely z ich zakichanymi radiami i szkieletem.

    tego nie skomentuje bo nie "dotykalem"

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec