eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNOM - co się z tym stało? › Re: NOM - co się z tym stało?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: NOM - co się z tym stało?
    Date: Sun, 30 Jul 2017 00:00:20 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m...@p...waw.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m...@p...waw.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m...@p...waw.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1501365623 20801 195.187.100.13 (29 Jul 2017 22:00:23
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jul 2017 22:00:23 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:4C0JXx8p5ROdIGzNo4fWjFptujg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:240184
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:

    > O tym mówię, o wewnętrznych sprawach firmy. Ktoś z zarządu chce mieć
    > kontrolę nad finansami, wie że jest umowa z tepsą na stacjonarne
    > i z plusem na komórki -- a ty nagle jakaś faktura z NOM. WTF NOM?
    > Do tego mogło nawet konta księgowego nie być, a plan kont w gałązce
    > wydatków telekomunikacyjnych mógł być (bardzo słusznie) sztywny.

    Taaak, jasne. Plan kont i zestaw kontrahentów po prostu przychodził od
    producenta programu.

    > Trudno żeby robić aneksy do umowy, która nie ma formy dokumentu z dwoma
    > podpisami.

    Nie tak trudno, akurat powiedziałbym, że właśnie to jest powszechne.
    Aż tak bardzo, że niektórzy tego nie zauważają.

    > Czyli prawie tak samo jak w przypadku wybrania 1044. Prawie, bo w przypadku
    > prepaida zobowiązania da się egzekwować do czasu wyczerpania środków na
    > koncie, a w 1044 odłożenie słuchawki kończy całą sprawę.

    W takim sensie, że klient nie zamierza płacić? No to rzeczywiście.

    > Całe szczęście prawodawca różnice zobaczył. Przy abonamencie skutki
    > zmiany mogą ciągnąć się przez dwa lata i być dotkliwe finansowo. Dlatego
    > jest przy tym dużo obostrzeń, możliwość odstąpienia w wyznaczonym czasie
    > itd.

    Ale zupełnie nie o tym pisałem. Dokładnie tak samo, niezależnie od
    rodzaju umowy, przedstawienie roszczeń wymaga pozytywnej identyfikacji
    klienta (niekoniecznie abonenta). W przypadku 1044 nic takiego nie było
    możliwe, i tyle.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: