  • 361. Data: 2020-04-03 22:06:37
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy mógłbyś wypierdalać z polskiej grupy z tekstami po szwabsku. Na dodatek ani to
    link ani chuj wie co. Dlatego że napisane po szwabski to MUSI być prawda?

  • 362. Data: 2020-04-03 22:46:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście że mleko nie jest uzyskiwane darmo. Nic nowego nie napisałeś. Raczej
    wszyscy to wiedzą. To że jednemu nie idzie nie znaczy że wszyscy producenci mleka są
    na straconej pozycji. Raczej nie sa, dlaczego gdzieś napisałem. To że jednemu nie
    idzie nie znaczy że jest ogólnopolska zapaść a może przegrywa kasę w kasynie i nie ma
    na prowadzenie działalności? Historia zna wiele takich przypadków. Jeśli dzisiaj w
    innym temacie pokazałeś że nie wiesz i wprowadzasz w błąd to nie ma żadnej gwarancji
    że tutaj nie sprzedajesz swoich wizji. Jak jest kryzys i ludzie mają mało kasy kupują
    tańsze jedzenia. Mleko i przetwory mleczne należą do grupy pełnowartościowego i
    tańszego jedzenia. To może tak dużo ludzi umarło że nie ma kto kupować? Nawet jak by
    wierzyć tvnowi i gazwybowi o ogromnej ale ukrywanej w piwnicy Kaczyńskiego liczbie
    nieboszczyków to i tak będzie ich o miliony za mało. To może eksport spadnie. Granicę
    dla przepływu towarów otwarte. Tam w kryzysie też przejdą na tańsze jedzenie. Na
    dodatek jest jeszcze jeden ważny myk. Za granicą znieczuleni przez dziesięciolecia
    importem tańszego mleka z Polski nie mają mocy przerobowych żeby zaspokoić
    podwyższone zapotrzebowanie na własne mleko i nie tylko. Jeśli już coś by się z
    mlekiem miało dziać to zdrożeje a nie że jego producenci masowo będą upadali.

  • 363. Data: 2020-04-03 23:49:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    03 Apr 2020 19:59:48 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Rozumiem, dzieki.
    > A jak nie maja?

    To możesz.
    Może są jakieś inne specyficzne warunki w których nie możesz, ale generalnie
    barierą są tylko pracownicy.

  • 364. Data: 2020-04-04 00:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > To możesz.
    > Może są jakieś inne specyficzne warunki w których nie możesz, ale
    > generalnie barierą są tylko pracownicy.

    No dobra, zawieszam i co dalej?
    Powiedzmy ze mam jakies srodki trwałe - musze sie z nich rozliczyc czy po
    prostu sa i sobie czekaja?

    Czy jest jakis maksymalnei długi termin zawieszenia Dg?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 365. Data: 2020-04-04 00:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zapotrzebowanie na własne mleko i nie tylko. Jeśli już coś by się z
    > mlekiem miało dziać to zdrożeje a nie że jego producenci masowo będą

    Poniewaz zdajesz sie zaczynać dyskutować z własnymi tezami to przypomnę
    od czego wyszlismy:

    Cytuje:
    > Ten co
    > mleko krowami robił z jakiego powodu straty miałby mieć?

    Tym zdaniem zasugerowałes ze brak zysków, zmniejszenie zysków etc takiemu
    producnetowi mleka nie przeszkodzi bo najwyzej wyjdzie na zero.

    Ja ci cały czas probuje wytłumaczyc ze nie tylko moze nie bedzie miał
    zysków ale jezeli zmieni mu sie strona przychodów to moze wrecz miec
    straty.

    Dlaczego jego zyski miałyby być mniejsze - tez juz wielokrotnie
    przytaczałem nie tylko ja.

    I nie chodzi tu o to, ze kilkadzisiat osób zmarło.
    Chodzi o to ze z jednej strony zmniejsza sie popyt wewnetrzny, z drugiej
    zamkneły sie kierunki eksportu.
    I zeby była jasnosc - nie musi to dotyczyc ani wszystkich producnetów,
    ani wszystkich tak samo. Jak zawsze jeden bedzie miał wiecej umiejetnosci
    i szczescia drugi mniej.

    Ale nie zachowuj sie jak debil który wszedzie widzi spiski i jedyną
    zmiane jaka zauwazył w ciągu ostatnich dni to to ze zmarło kilkadziesiat
    osób w PL na covid wiec nic sie nie zmieni bo ludzie beda kupowac tyle
    samo co wczesniej.

    Ale zgodze sie ze zapewne przemysł mleczarski nie bedzie tym najbardziej
    dotknietym kryzysem jako cała branza. Co nieznaczy ze moze sobie łatwo
    przeczekać kryzys.

    https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia
    /dane-z-kart-
    platniczych-polakow-obraz-kryzysu-w-polsce/nrtr74f

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 366. Data: 2020-04-04 02:04:06
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 19:59:47 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > nie za bardzo rozumiem, co chciałes przez to powiedziec.

    to ze wirus moze dostac sie do pluc nir tylko przez nos,usta lub oczy

  • 367. Data: 2020-04-04 02:15:21
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 19:59:47 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > Ale to mleko nie jest uzyskiwane za darmo... Kosztuje prace ludzi,
    > energie, pasze dla krów.

    nadprodukcja zwieksza koszty a nie powoduje straty

  • 368. Data: 2020-04-04 02:48:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tym nieudolnie cytowanym przez Ciebie zdaniem nic nie sugerowałem. To zdanie
    pytające. Zadając pytanie oczekiwałem odpwiedzi dlaczego mieli by stracić. Zanim jej
    udzieliłeś wykluczylem kilka możliwości którymi byś mnie męczył. Znowu prowokacja Ci
    się nie udała. Każdy, nawet ci co mnie nie lubią bo pisze prawdę niezgodna z ich
    ideologiami mogą zobaczyć na końcu cytatu znak zapytania.

  • 369. Data: 2020-04-04 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > nadprodukcja zwieksza koszty a nie powoduje straty

    No geniusz ekonomii po prostu.
    Wieksze koszty i mniejszy zysk nie powoduje strat. Nobel!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 370. Data: 2020-04-04 06:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > to ze wirus moze dostac sie do pluc nir tylko przez nos,usta lub oczy

    Byc moze. Ktoredy jeszcze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle