    Subject: Re: NVIDIA GeForce GT 740 -- a 3 monitory
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaNus <p...@b...pl>
    Date: Fri, 8 Feb 2019 19:13:02 +0100

    W dniu 07.02.2019 o 09:28, n pisze:
    > A nie masz w którymś monitorze dwóch-trzech wejść? Wtedy jedynie
    > przełączasz w menu monitora źródło sygnału.

    No jakaś zaćma mi owo rozwiązanie przesłoniła, "gro i bucy"!
    Dzięki! Karta obsługuje wszystkie swoje wyjścia, mam więc możność
    układania okien na 3 pulpity.
    Teraz tylko zaopatrzyć się muszę w trzeci monitor.

    Acz nieco rozczarowany jestem łączem DVI-D, bo miałem nadzieję, że leci
    nim również dźwięk. Idzie on po HDMI, ale nie zawsze włączam ten
    "widok", bo służy mi tylko do dużych obrazów.

    Oczywiście dźwięk leci po mini-jacku, acz jego jakość jest baaardzo
    mizerna, ciekawe czemu? A zaś gdy jest wpięty kabel HDMI, to nawet gdy
    odbiornik po tym torze nie jest włączony, to dźwięku po jacku nie ma.