    From: " n" <...@...e>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: NVIDIA GeForce GT 740 -- a 3 monitory
    Date: Sat, 9 Feb 2019 08:25:35 +0100

    Zazdraszczam, bo mam dwa lapki z nVidią Quadro, z której nie ma trzeciego obrazu bo
    nie (włączając w to wbudowany ekran laptopa, maks dwa obrazy i koniec zabawy), i
    dowiedziałem się o tym naocznie już po kupnie :-((
    Te same modele lecz z kartą ATI obsługują jakieś multum monitorów.
    (fizyczne wyjścia 1x w lapku + 2x w stacji roboczej).
    A w pewnych sytuacjach wygodnie byłoby mi mieć lapka z ekranem po środku i dwa
    zewnętrzne monitory po bokach.

    BTW prawdopodobnie DVI obsługuje inną (mniejszą) rozdzielczość, np. maks. do
    1200x1600, do tego sprawdź częstotliwość ramek (@30? @60?), może RTFM?

    W nVidia Control Panel ustawiasz dźwięk dla różnych wyjść i monitorów (nVidia CP
    pamięta monitory), ale nie zawsze to działa tak jak byś chciał.
    Co do braku obsługi dwóch wyjść audio przez Win reklamację ślij na: B. Gates,
    Redmont, US ;-)

    -----